Váš hlas byl započítán. Nechcete také zpověď okomentovat?
alt
Katušenka • Osvícená žena 19.6.2010 21:20

Ptám se proč...Proč si o sobě tolik lidí neustále myslí, že jsou průměrní, podprůměrní, k ničemu? Proč nechápou, že každý jsme výjimečný, v každém z nás je něco, co není v těch ostatních. A rozhodně nechápu jak někdo může přestat dlouhodobě mít chuť žít. Vždyť život je fajn, i když je pěkná kurva.

Diskuse ke zpovědi

Protispamová ochrana
alt
Katušenka • Osvícená žena 22.6.2010 20:58

Gallilea: Výjimečnost = štěstí? O tom jsem se nikdy nezmínila. Neříkám, že nemám problémy a že se mi všechno daří. Taky se mi stane, že mám depku. Ale jak píše Aria...záleží na přístupu.

alt
Johanka • Tulačka 22.6.2010 19:06

vyjímeční jsou ti šťasní lidi ... a co my co máme v životě smůlu? nepřipadáme si vyjímeční ... teda alespoň já ne ... závidím a přeju lidem, kteří jsou šťastní! já to asi neumím

alt
Aria • Potulnice 22.6.2010 07:54

Tak zase ale problémy k životu patři, vždyť jinak by tu byla fakt nuda!
Otázka je jenom to, jak a s jakým přístupem se s nimi člověk vypořádá.

alt
Gallilea • Tulačka 21.6.2010 15:21

a ty si vždy připadáš vyjímečná? všechno se ti daří, žádné problémy? pokud ano, "šťastná to žena!"

alt
majousek • Upírka 21.6.2010 12:54

Protože všichni chtějí mít lepší život-Lepší život pro obyčejné lidi, říkával Jirka Paroubek.

alt
Katušenka • Osvícená žena 21.6.2010 06:08

Bea: Taky fakt.

alt
Bea • Zlodějka 20.6.2010 23:12

Kiowa- Tak mě nikdo neutěšuje, když fňukám, já chciiii...

Lazarus- Já chci zpeněžit jak jsem nevýjimečná..

MilujuBublinky- cituji:,,ale bohužel tady je spousta ovcí ve stádu" - toi připomíná, jak neonacisti křičí, aby ostatní lidé nebyli stádo a jejich vlastní ideologie z lidí stádo udělat chce.. Definuj čím se staneš stádem??

Katušenka- Každý by si měl svůj život užít co nejvíc a je jen na nich jak to udělají.. Pokud si připadají, že jsou k ničemu, tak si zvolili tuto cestu a já je neodsuzuji, protože oni na to dojedou, život je to jediné co všichni dostanou a pokud si ho neumí vážit?..... Ale je to jejich věc, mohou si ho prostě prožít jak chtějí..

alt
Katušenka • Osvícená žena 20.6.2010 21:19

Lazarus: Tak to je zase jiná . To je už vyšší level, víš?

alt
Lazarus • Lord • Správce20.6.2010 20:15

Jsem sice vyjímečnej, ale potřeboval bych to nějak zpeněžit

alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 20.6.2010 19:01

Katušenka: ano, tak samozřejmě:) mně to neříkej. ale to neznamená, že každý je výjimečný. každý je výjimečný až posléze, když se něčím odliší... ale bohužel tady je spousta ovcí ve stádu:)

ale stejně pro to člověk musí mít "něco" nějaký vlohy, aby se vůbec chtěl odlišit... musí přemejšlet trochu jinak.. jinak to ty ovce právě ani nenapadne.

alt
Katušenka • Osvícená žena 20.6.2010 18:54

Marionette_: Tak jestli si myslíš, že jsem si tímhle nikdy neprošla, tak se mýlíš. Byly doby, kdy mě děsilo jít spát, protože mi to stejně nešlo, akorát jsem se převalovala a přemýšlela nad vším. A když jsem pak usnula a vzbudila se, tak mě děsilo vstát, protože jsem zase musela bojovat proti něčemu, co nešlo zvrátit...jistou dobu jsem v tom byla...ale pak jsem si řekla, že nechci a začala jsem hledat způsob jak se z toho dostat, protože mi přišlo, že žít je moc velký dar na to, abych se toho vzdala a bála se toho, co mě čeká. Neříkám, že jsem tak naivní a věřím v lepší budoucnost jak tomu bylo před tou zkušeností. A neříkám, že někdy neuvažuju nad tím, co jsem a jestli opravdu jsem nějakým způsobem schopná život ustát a bojím se života a říkám si, že uklidit se někam do koukat a nechat věci být by bylo daleko jednodušší. Prostě nic neřešit a proti ničemu nejít, protože to přece stejně nezměním. Ale já jsem na tohle asi moc tvrdohlavá, protože kdykoli padnu na hubu a jakkoli moc mě to bolí, tak stejně po chvíli, kdy se válím na dně a "užívám" si to, mi začne být ze mě samotné špatně, protože přece nepromrhám něco, co mi bylo dáno jen proto, že se furt v něčem nedaří...Vstanu a jdu hledat jinou cestu, kterou se to všechno dá zdolat.

alt
Marionette_ • Tulačka 20.6.2010 14:23

Jak někdo může dlouhodobě přestat mít chuť žít? Jednoduše, Tohle je nemoc zvaná deprese a je to nemoc jako každá jiná. Tebe asi v životě nic zlého nepotkalo, viď?
Občas se nám v životě stanou věci, které mají dlouhodobé nebo celoživotní následky - negativní. Člověk s nimi bojuje, ale po čase ztrácí sílu a energii, protože má pocit, že bojuje s větrnými mlýny. A pak už prostě nemá chuť, sílu a energii. Je unavený životem a nešťastný už jen když se ráno probudí a ví, že "musí žít" (protože není sobeckej sebevrah, kterej neví, že svou smrtí by někoho zarmoutil)...


A kdo tenhle stav nezažije na vlastní kůži, tak ho nedokáže ani pochopit. A upřímně Ti přeju, abys ho nezažila, protože už jen každé začínající ráno je peklo.

P.S: Co se týče té výjmečnosti apod., myslím, že je to prostě jen o tom, jaké má člověk sebevědomí.

alt
Katušenka • Osvícená žena 20.6.2010 11:21

MilujuBublibky: Pokud chceš být výjimečnou, tak jí budeš, protože si najdeš něco, co tě odliší. Ale hodně lidem vyhovuje jít s davem, nic neřešit, nemyslet...

alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 20.6.2010 09:53

no..upřímně kolem sebe vidim opravdu spousty tuctových lidí, který na týhle planetě neudělaj nic pořádnýho, než ji pomalu ničej plýtváním všeho....bohužel...

alt
Kiowa • Tulák 20.6.2010 08:06

Katušenka: je to tim, že lidi jsou líný a jejich stav, ve kterým fňukaj a tim na sebe upozorňujou a pak většinou přijde nějakej blbec s tim, že je utěší, jim veeeelmi vyhovuje

alt
Floppy • Rytíř 19.6.2010 23:02

lidský tvor je závislý na úspěchu a jakmile se přestane dařit začínají takovéto stavy, hlavně jak se přisere víc věcí naráz - potom je třeba najít v sobě hodně síly a překonat to, či případně se opřít o přátele, rodinu atd. Dá se taky čerpat hodně sil z přírody, i to, že by člověka měl potěšit jen pouhý pohled na ni mu může dodat tolik potřebnou energii a sebevědomí

alt
jasmen • Lady 19.6.2010 22:57

Katušenka: Omlouvám se, asi jsem přehlédla to dlouhodobě... Možná mají jen své období (u každého trvá různě dlouho, že ano) a sešlo se jich víc a proto to teď vypadá, že si jen stěžují... Máš pravdu s tím rouháním... No, až když lidi něco (někoho) ztratí, uvědomí si cenu života a přestanou řešit prkotiny (a co je prkotina si každý musí určit sám)...

alt
Rhianon • Upírka 19.6.2010 22:28

Vše je iluze. je to jen výmysl lidské společnosti. Každý není výjimečný, ale časem se může stát, pokud sám chce a něco pro to udělá. vše je iluze a nic není takové jaké se zdá být!

alt
Anup • Významný muž 19.6.2010 22:09

Je to hrozné klišé, když je to napsané takhle... Ve skutečnosti lidi až tak výjimeční nejsou, určitě ne tak, jak se rádo tvrdívá. Je to pravda, ale myslím, že se jedná o tak jemné rozdíly, že může trvat roky, než si jich člověk sám na sobě všimne...

alt
Katušenka • Osvícená žena 19.6.2010 21:56

Jasmen: Jj, to já vím, proto tam píšu dlouhodobě. Protože každému z nás se tohle už někdy stalo. Ani já nejsem výjimkou. Jen v poslední době furt poslouchám, jak lidi říkají, že jen čekají až umřou...viz. nedávná zpověď tady v MM. Mě to příjde jako rouhání, ať už vůči životu samotnému, tak už vůči lidem, kteří zemřeli absolutně zbytečně a ještě toho mohli hodně moc začít.

alt
jasmen • Lady 19.6.2010 21:44

Těžko odpovědět... Lidé mívají stavy, kdy si přestanou věřit (dlouhodoběji se jim třeba nedaří v práci/ve škole, najednou je přejde chuť na cokoliv), začnou si libovat v tom, že se jim všichni snaží dokázat, že takoví nejsou, baví je poslouchat lichotky a plácat se někde dole a odmítají s tím cokoliv dělat (někteří si to ale nepřipustí, nedojde jim to). Chce to čas, dostat přes pusu - aby se vzpamatovali - a časem jim to dojde... Takovéhle stavy jsou přirozenou součástí vývoje osobnosti, snad každý k tomuhle někdy dospěl. Pochyboval, nevěděl... Časem přijdou na to, že vždy (! vždy !) je důvod žít a že je život jako houpačka (holt jsme jednou i dole - tam se odrazíme a hurá nahoru)... Hlavně je důležité bojovat a nevzdávat se... Ale k tomu musí dospět každý sám...

alt
Domino • Lady 19.6.2010 21:35

Nemožu jinak než nesúhlasiť.