Váš hlas byl započítán. Nechcete také zpověď okomentovat?
alt
Vanity • Zlodějka 9.6.2010 00:08

A sem v tom zas...po..2-3 mesicich sem se zas uchýlila k ziletce...ted vidim tu krev jak pomalu teče..a ta krev...sem v tom zas...KURVA!

...neni co dodat...

Diskuse ke zpovědi

Protispamová ochrana
alt
Anapan • Vesničan 4.11.2010 23:51

To znám. Taky jsem s tím bojoval, ale nakonec mi nejvíce pomohlo pár dní na uzavřením oddělení.

alt
Vanity • Zlodějka 14.6.2010 22:20

přemýšlím jak by se toho dalo dosáhnout ale nějak mě nic nenapadá....

alt
Man in white • Vampír • Správce14.6.2010 07:49

Vanity: spíš to nezapadá do tradic západní kultury á la zóon politikon, než že by to nešlo.

alt
Vanity • Zlodějka 13.6.2010 22:03

Tak to snad ani nejde...lidi vždycky potřebují něco ( někoho ) k tomu aby byli šťastní

alt
Kiowa • Tulák 12.6.2010 16:59

bez potřeby někoho nebo něčeho k tomu abys šťastná byla

alt
Vanity • Zlodějka 12.6.2010 14:40

Kiowa: co si představuješ pod oním: "Sama o sobě"

alt
Kiowa • Tulák 12.6.2010 12:37

Vanity: ono se nic nedělá samo od sebe. sama jsi strůjcem svýho štěstí a dokud se nebudeš cejtit sama o sobě spokojená (SAMA o sobě!!), tak pak to může "odeznít" a je velká šance, že se to nevrátí, případně to jen zkusí a ty SAMA se s tim naprosto v klidu a snadhledem vypořádáš.

alt
Samuel • Spasitel 12.6.2010 03:26

Vanity - třeba mě se to nevrátilo já jsem to měl jen jako určitý obdobý a bylo to fuš ikdyž jsem si myslel kdo ví jakej je to lék

alt
Vanity • Zlodějka 11.6.2010 23:20

Ono to zase odezní...a zase to bude v pohodě...jako vždycky, a pak se to zase vrátí....nebo třeba ne?

alt
Kiowa • Tulák 11.6.2010 21:22

Anup: většinou je lepší znát přímou odpověď na přímou otázku než si cokoliv domejšlet

MB: pletu, protože s tim mám osobní i sdělenou zkušenost

MiW: pokud se potřebuješ pořezat protože ti došly prachy, tak potřebuješ odbornej dohled a ne radu na internetu ;))

alt
rawen • Upírka 11.6.2010 16:43

Prosím Tě s čím konkrétně teď nesouhlasíš? Nenapsala jsem v jistých "ohledech", ale "případech", to je podstatný rozdíl, doufám, že ho vidíš. A opravdu si nemyslím, že každý kdo do sebe škrábne je na tom rovnou šíleně závislý a bla bla bla... Takže to "v jistých případech" stoprocentně platí.
Právě proto, že na drogách je člověk závislý i fyzicky, to nemůžeš pokládat za "sobě rovné" problémy.
A vůbec, když jsi to sama nezažila, proč za to tak šíleně bojuješ?

alt
Juicie • Spasitelka • Správce11.6.2010 14:16

rawen, no tak to teda vůbec :D :D v jistých ohledech za formu závislosti? To může bejt maximální závislost... a s drogama je to hodně pdoobný, přestat s drogama je těžší, protože jsi závislej i fyzicky.. ale jinak je to hlavně v tvý hlavě a to je přesně ten největší problém u každý závislosti.

alt
rawen • Upírka 11.6.2010 13:25

Juicie: Ale je. Je to přesně takhle jednoduchý. ;)
A nevím proč pořád mluvíš o těch drogách, přestat s drogama je o něčem trošku jiným. Tohle není forma drogy, nebo snad do sebe zařezávaj nějaký návykový látky? Pleteš si pojmy, jestli tohle má něco společného s drogama tak to, že by se sebepoškozování dalo v jistých případech považovat za formu závislosti.

alt
Anup • Významný muž 11.6.2010 12:50

Rusty: Není to jasné?

alt
Juicie • Spasitelka • Správce11.6.2010 12:36

Jo, v tomhle máš pravdu, to určitě.. neřekla sem, že se s tim ve vteřině srovnáš - trochu sem ro zjednodušila. ale nevim, mám za to, že jakmile to bude mít co dělat s tou sexuální stránkou, tak si to prostě necháš pro sebe.. ale jasně, nemusej všichni, ale z týhle zpovědi je tak nějak prostě jasný, že jde o něco jinýho
a zase tak černobílý to neni hele,. to řekneš i o drogách "prostě pestaneš" ale praxe bude složitější. tohle je taky forma drogy a tak snadný to zase neni..

alt
RUSTY • Upírka 11.6.2010 12:35

Vanity: Pověz mi upřímně. Máš se ráda?

alt
rawen • Upírka 11.6.2010 12:24

Juicie jak víš, že když si člověk uvědomí, že se mu líbí bolest, že se s tím ve vteřině srovná? Třeba by to někomu mohlo vadit. a mohlo by mu dělat problém to přijmout. Takže by si stěžovat klidně mohl. ;)
A že s tím Vanity spokojená není? Kdyby to tak opravdu bylo, tak by s tím velice rychle přestala a nemusela by psát tuhle zpověď. :)

alt
Juicie • Spasitelka • Správce11.6.2010 12:04

rawen, no jasně a o to přeci jde, žejo.. člověk, kerej má rád bolest, si najde nějakýho sadistu, bude spokojenej a nebude si ohledně toho někde stěžovat... takže je úplně bezpředmětný to tady řešit, žejo.. když s tim Vanity očividně spokojená neni...

alt
rawen • Upírka 11.6.2010 11:57

No nemohu tak úplně nesouhlasit s Kiowou. Ne každý si ubližuje ze stejného důvodu. Pro někoho by to východisko mohlo být. To jen dneska je takový blbý trend že si všichni myslí že to má jen jednu jedinou příčinu a nemůže za tím být nic jinýho, protože tomu přece všichni hrozně rozumí a všichni to znají a všichni o tom píšou blogy a všichni o tom četly miliony článků. :/ A víte co? ony jsou i jiný důvody proč to dělat, než že se člověk pohádal s mámou.
To si vážně myslíte, že by se nenašel jediný člověk co by to dělal z potěšení z bolesti??
Ačkoli v případě Vanity byl tenhle návrh asi mírně mimo mísu.

alt
Juicie • Spasitelka • Správce11.6.2010 06:22

řezání se nemá co dělat se sexuálníma choutkama probůh.. je to stejnej problém jako s drogama.. něco, co jednou zkusíš a ono ti to pak z nepochopitelnejch důvodů pomáhá a tak se na tom staneš závislej.. anižby se ti to třeba vůbec líbilo.. jedna moje blízká kámoška měla kdysi tenhle problém.. trvalo jí to celkem dlouho, ale pak se z toho konečně dostala a dneska už sama naprosto nechápe, jak to mohla dělat.. ale jizvy má ještě teď.. důležitý je si uvědomit, že ti to prostě vůbec nepomáhá, to je všechno jen v tvý hlavě, upínáš se k tomu a máš pocit, že ti to pomáhá... ale přitom tě to ničí ještě víc, prostě jako drogy. a stejně jako s drogama nemusí bejt tak jednoduchý skončit, ale nemusí to bejt ani zase tak složitý.. prostě si jen musíš doopravdy uvědomit, že ti to nic nedává, naopak.. a že to vůbec dělat nemusíš...
vykašli se na to, nestojí ti to za to :)

alt
Vanity • Zlodějka 10.6.2010 23:01

Nemám tisíce životních zkušeností...ale malý dítě taky nejsem

alt
Vanity • Zlodějka 10.6.2010 22:57

nj..kult dokonalosti :D

alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 10.6.2010 22:52

Rusty: samozřejmě, že láska není jen vodění za ručičku... to nepopírám, ale vůbec to nesouviselo s řezáním atd....
16 let je jak u koho málo.... v tomto případě ale asi ano.

alt
Vanity • Zlodějka 10.6.2010 22:33

např na jaký?

alt
RUSTY • Upírka 10.6.2010 21:38

MB: Láska není jen vodění za ručičky drahá
16 let je prostě na určitý věci málo....

alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 10.6.2010 20:57

teda...kiowa je úplně mimo. nevim co do toho pleteš lásku a proč slečna vanity, když s tebou nesouhlasila hned automaticky nesouhlasí s tvým výrokem ohledně tvrdších praktik nebo že je láska zákeřná... to s tímhle nemá co dělat... jinak jako odlehčení návrh dobrej

ke zpovědi:
jako......... v tuhle dobu to už nechápu. zdá se mi to asi dětinský...sorry...

alt
Vanity • Zlodějka 10.6.2010 19:36

souhlasim s man in white...nepotrabuju tohle pocitovat i v lasce...nejspis taky proto, ze me to nijak nevzrusuje....

alt
Man in white • Vampír • Správce10.6.2010 13:09

Kiowa: Na druhou stranu ne každý, kdo má autodestruktivní sklony je touží pociťovat i v lásce. Člověk má tendence např. vyhledávat fyzickou bolest, aby přebila nějakou psychickou a odvedla pozornost myšlenek na jiné místo. V takových případech mi nepřijde ideálním řešením pouze hledat jiný zdroj analgetika. Mně když se někdy stane, že je mi psychicky opravdu zle, tak mám taky chuť dostat přes držku, probodnout si hlavu šídlem a nevímco ještě... Většinou to vyběhám, ale ani sport není úplně košér, pokud má být jenom dočasnou náplastí na úplně jiné problémy.

Na ty "úplně jiné problémy" osobně používám čistě exaktní metody:
1) Sednout si a sepsat, co přesně mě sere (např. došly mi peníze..., valí se na mě tuna práce..., aj.)
2) ke každé z těch věcí napsat, čím jsem si to zavinil sám (např. špatně jsem finančně hospodařil..., vysedávám u MM a píšu zbytečně zdlouhavý komentář ke zpovědi..., atd.)
3) Napsat si řešení... (např. kontrolovat si častěji stav příjmů a výdajů..., zvednout zadek a jít něco dělat..., atd.)... a uskutečnit to. Takže naschle později

alt
Katušenka • Osvícená žena 10.6.2010 11:55

Jak to tak tady čtu, tak Kiowa má pravdu. Nezbývá mi než souhlasit.

alt
Kiowa • Tulák 10.6.2010 10:06

aha, už vim. až ti bude třeba nějakejch 20, tak třeba pochopíš, že láska nemusí bejt jen něžná a milá, ale že může bejt i bolestivá a zákařná. spousta lidí má nějaký takový choutky, akorát že většina se za ně stydí. a dobře jim tak, většinou pak dopadaj jako nevyrovnaný a neuspokojený existence, který pátraj po tom co je naplní, ale nikdy to nenajdou, protože to co je naplňuje (působení/přijímání bolesti/ponížení) si sami sobě zakázali.
pokud se ti tenhle názor a možnot nelíbí, tak si k nim nestav odpor a spíš se zamysli nad tim, proč se ti to nelíbí a co se ti na tom doopravdy nelíbí. (mě se to taky kdysi nelíbilo)

alt
Kiowa • Tulák 10.6.2010 09:55

Vanity: pročpak?

alt
Vanity • Zlodějka 9.6.2010 18:14

nápad kiowy se mi nezamlouvá...

alt
Ikary-san • Kněží 9.6.2010 17:56

fakt souhlasim s Kiowou :):)

alt
Floppy • Rytíř 9.6.2010 15:16

já myslím, že je co dodat - je to na facku (teda otázkou zůstává, z jakých problémů ses k tomu zase uchýlila?)

alt
RUSTY • Upírka 9.6.2010 13:50

Říznutí, to pravé letní osvěžení
Tak takhle nějak bude znít asi reklama letošního léta

alt
Kiowa • Tulák 9.6.2010 11:58

jistě že je to dobrý řešení, pokud má člověk takovýhle potřeby, tak se za ně nesmí stydět a koukat si najít partnera, kterej má potřeby přesně opačnýho charkteru aby k sobě padli jak dva díli puzzle co k sobě patří. tahle forma násilí je obrovksje ventil a rozhodně nejde o něco špatnýho a zlýho, i dyž to tak může někomu připadat.

alt
rawen • Upírka 9.6.2010 10:53

Kiowa: dobré řešení. D

alt
Kiowa • Tulák 9.6.2010 10:47

úplně jsem zapomněl na místní teplou cenzuru

alt
Kiowa • Tulák 9.6.2010 10:47

už jsem to tady psal asi milionkrát, neni lepší najít si chlapce, kterýmu se postaví když ti nařeže na pr**l??? bude vám době oběma

alt
rawen • Upírka 9.6.2010 10:16

Měla by ses zamyslet nad tím jaký chceš svůj život. Chceš být neustále v blbé náladě? Neustále se trápit? Myslíš že až budeš starší nebudeš mít žádné problémy? Omyl, většinou je pořád něco, co se kazí, a Ty chceš celý život trávit tím, že budeš utíkat a schovávat se a bát se těm problémům postavit čelem? Věř mi, tohle není ta správná cesta, která by Ti mohla něco dát. Vzpamatuj se co nejrychleji to půjde, vyhoď žiletky a kašli na to. A věř mi, jde s tím skoncovat.

alt
Anup • Významný muž 9.6.2010 10:04

Tímhle si asi musí každý proplout sám... zdržuji se soudu...

alt
veruce • Upírka 9.6.2010 09:08

Já odpouštím, protože vím, jak je nutkání v takových chvílích silné, ale souhlas s Gallileou - dá se tomu odolat, příště to zkus.

alt
Gallilea • Tulačka 9.6.2010 01:12

Neodpouštím, protože vím, že jde tomuhle odolat...