Váš hlas byl započítán. Nechcete také zpověď okomentovat?
alt
Nihasa • Vampír 20.9.2007 20:56

Ako nechápem rezanie?K čomu je to dobré?Chcete cítiť bolesť,uľaví sa vám alebo čo?TAK ŽITE ŽIVOT!Veď život je ako cesta, nikdy nejde stále rovno.Ak sa máte dobre ide rovno a hladko a ak sú problémy začne byť hrboľatá a nerovná,ale nikdy nie je tak zle aby bolo ešte horšie.A predsa po každom daždi zatiaľ vyšlo slnko nie?Tak nechápem prečo by sa váš život mal skončiť skor ako niečo zažijete.Viem niekedy je to až príliš ťažké a zdá sa vám , že to nepojde zvládnuť,ale treba sapevne postaviť na zem,zaprieť sa,zhlbokasa nadýchnuť sa povedať si,že to zvládnete.Ja viem o čom hovorím prednedávnom som zažil stratu a som myslel to na čo mnohí odtiaľto.No prišla moja priateľka a otvorila mi oči.Nechcela aby som si to nechával len pre seba lebo ak niečo vážne nikomu nepoviete začne vás to zožierať zvnútra.Treba mať nejaký oporný bod.A ak si myslíte ,že niektorí z vás ho nemajú ste na omyle.Vždy tu bol a vždy bude pre vás aspoň jeden človek.Nehľdajte ho niekde ďaleko,možno je hneď vedľa vás.Porozprávajte sa s ním on vás pochopí,bude vám chcieť pomocť a to si vážte.

Toď vše a nezabite ma za tento názor lebo proste som človek a tak to vidím...Dobrú noc

Diskuse ke zpovědi

Protispamová ochrana
alt
Kiowa • Tulák 25.9.2007 14:57

myslíš, že bible je nejstarší zdroj informací??? souhlasim, že sebepoškozování bylo užíváno jako trest sebe sama, ale to zavedli křesťani, snad žádná jiná kultura se v sebetrýzni za účelem trestu tak nevyžívá

alt
rawen • Upírka 22.9.2007 13:13

Kiowa:Jiste ze vliv mody je porad. Jenze v kazdem obdobi je v mode neco jinyho, a jestli narazis na mou poznamku ze SI v mode pred desety lety nebylo, tak si opravdu bud jisty ze nebylo. Mno, o tom by se dalo diskutovat, mam takovy pocit ze o nem byli nejake zminky uz v Bibli a to byo tusim za ucelem se potrestat? ale ted nechci delat chytrou, opravdu si nejsem jista.

alt
Kiowa • Tulák 22.9.2007 12:43

rawen: vliv módy je velikej a vždycky ve všech kulturách byl, jinak sebepoškozování začalo spíš jako forma zdobení a ne jako "úleva"

alt
majousek • Upírka 22.9.2007 11:53

JE to sprvany nazor...souhlsim s tebou. Jen je nekdy tezky i na nej vzpomenout v ty pravy chvili.

alt
rawen • Upírka 21.9.2007 21:18

Huma.no.ID: kdo byl ten prvni? netusim, neznam vsechny lidi co kdy zily.. Ale napr z vlastni zkusenosti, pred deseti lety o tom u nas nikdo nevedel ani pismenko, ani nazev ani nic. Tzn, vliv "mody" nulovy

alt
Huma.no.ID • Lord 21.9.2007 21:01

Rawen: Jako v podstate je mi to uplne u pr***e :) s takovou blbosti nehodlam zahazovat cas, spis me to v tu chvili tak napadlo... Kdo byl ten prvni? A proc to udelal. Jinak rozsireni = media, hm, to je vlastne jasny.

alt
Pigggsty • Osvícená žena 21.9.2007 20:48

No vy mi tu už vážně někdy vyrážíte dech...

alt
rawen • Upírka 21.9.2007 20:28

Huma.no.ID: kdyz to ches vedet precti si nejakkou odbornou literaturu. Sebeposkozovani je starsi nez dnesni moda stara tak dva roky. V lidske spolecnosti, historii je znama uz dlouho. Kdo to rozsiril.. media? clanky .. rozhovory.. diskuze.. atd atd..

alt
Gallilea • Tulačka 21.9.2007 12:49

správný názor - souhlas...

alt
Kiowa • Tulák 21.9.2007 10:44

hehe, jaký jsme takový k sobě přitahujeme lidi, takže za tu "nemožnost" důvěry v lidi a zasazený rány si můžete sami

alt
Nihasa • Vampír 21.9.2007 06:42

Koreal:pozri ja budem veriť aspoň jednej blízkej osobe aj keď viem ,že možem sa velmi sklamať.A keby som to neskúsil tak o čom to je?Budem len sám so strachom a nebudem veriť ani sebe?

alt
Nihasa • Vampír 21.9.2007 06:34

Estrius:Veď v pohode...nič sa nestalo.

alt
koreal • Vampír 21.9.2007 04:04

Nihasa: mno nemuzes v dnesnim svete verit pomalu ani sobe natoz nekomu okolo tebe zasadi ti ranu zrovna kdy to nejmene cekas a co hur dostanes nekolik ran a pujdes ke dnu a co jeste hur uz se ze dna nevyhrabes bo treba nemas tak silnej charakte jenze i silnej clovek se slozi jak male detco...

alt
Daemonius • Turista 21.9.2007 00:54

Je jednoduchý, když se člověk dost nenávidí, tak poškození sebe sama dává úlevu. Člověk je pak spokojenej, že dostal co si "zaslouží". Ty který dostanou orgasmus sou jinej případ. :D

alt
Huma.no.ID • Lord 20.9.2007 23:09

No jo, mas pravdu... :)
a k tomu rezani - hele, docela by me zajimalo, koho jako prvniho napadlo se porezat za tim ucelem, ze se mu jako ulevi :) a taky bych chtel videt toho cloveka, co to rozsiril... protoze kolik blbecku se toho chytlo, to fakt nevim.

alt
Kiowa • Tulák 20.9.2007 23:02

tyvole, tak pod tohle bych se klidně podepsal

estrius: na výběr je vždycky v každý situaci si můžeš vybrat a pokud tvrdíš že ne, tak lžeš sám sobě

alt
estrius • Šlechtic 20.9.2007 22:00

Nihasa : Jo, máš pravdu, promiň že sem na tebe tak vyjel.....

alt
Nihasa • Vampír 20.9.2007 21:29

Estrius:Pozri ja nikomu nehovorím ako má žiť , len ak chce a mi to dovolí tak sa mu snažím pomocť.Nehovorím ,že smej sa ak plačeš.A viem o čom hovoríš ani mne nie je práve veľmi do smiechu ale mám v jednom človeku oporu a to mi pomáha.

alt
estrius • Šlechtic 20.9.2007 21:25

Nihasa: Asi jo, promiň, já zase znam pár lidí, co souděj někoho, koho ani neznaj. Co řeknou "usmívej se" a myslí si, že to pomůže. A když tě potom potkaj na ulici, myslej si že seš v pořádku když se usmíváš. Nezajímá je co je uvnitř. Nechtěj ti pomoct, dělaj to jen proto, aby se na tebe nemuseli dívat. Tak promiň. Jsem poslední dobou dost nepříjemnej. Neber mě moc vážně. Jako každej...

alt
Nihasa • Vampír 20.9.2007 21:15

Estrius: ja som nič také nepovedal, že sa nesnažíš...Veď ťa nepoznám,nemožem ťa súdiť...len poznám pár takých ľudí.

alt
Nihasa • Vampír 20.9.2007 21:14

Ja viem Predátor , že nie som prvý a ani posledný čo niečo také napísal...ale od vtedy čo som tu bol naposledy prešlo pár rokov a už niesom ten 15 ročný.A určite Ťa tiež nebaví stále to isté dokola čítať o nešťastí,zišlo by sa to trochu optimizmu...

alt
estrius • Šlechtic 20.9.2007 21:13

Nihasa: A kdo ku**a řiká že se nesnažim???? :((

alt
Nihasa • Vampír 20.9.2007 21:11

Veď ja každý názor rešpektujem vrátane toho tvojho...Samozrejme máš pravdu nie vždy sa to podarí ale aspoň trošku by sme sa o to mohli snažiť.

alt
estrius • Šlechtic 20.9.2007 21:10

Predator: já se usim smát...seš jak vyvolávač na trhu...

alt
Predator • Turista 20.9.2007 21:08

Áno, presne tak! Kričme sláva! Nihasa, životom ostrieľaný, nejedným bojom zocelený, človek učený, nám práve odhalil podstatu a jednoduchosť žitia. Škoda, že sú to len otrepané keci 15 ročného filozofa. Nihasa si kecálek!

alt
estrius • Šlechtic 20.9.2007 21:08

Ťak tos měl asi zrovna štěstí, že si v životě měl na výběr....ale vždycky nemáš. Začíná to už od narození.Rodiče si nevybereš, ani tělo a duši. A tak topokračuje celej život. Promi¨ˇn, je to jen muj názor. Moje skušenost.

alt
Nihasa • Vampír 20.9.2007 21:05

Na výber má takmer stále...len treba chcieť...problem je v tom ,ze večšina si nechce,alebo si myslia ,že už na výber nemajú...

alt
estrius • Šlechtic 20.9.2007 21:04

Někdy.... člověk nemá navýběr.....