alt
no name • Turista 28.11.2006 10:37

Dnes jsem poprvé zavítal na tyto stránky a nestačím se divit. Musím přiznat, že již nějaký čas nepatřím mezi školáky, ale myslím si, že některé vaše názory jsou dost zvláštní. Dost mě vadí to, že často píšete o smrti a zvláště pak vzkazy jednoho hlupáka, nebo nedej Bože - úchyla, který píše Nymphě. Trošku to připomíná scénář některých filmů, kdy nějaký psychopat někomu slibuje - vyhrožuje přez net.
Obávám se, že některé vaše názory a vzkazy mohou vést k depresím a nechci říct k čemu ještě. Asi každý inteligentní člověk se dovtípí.
Vím, že vám svým názorem nikomu nepomůžu, ale musel jsem vám to všem napsat a myslím, že někteří z vás by se raději měli zpovídat odborníkovi - psychopatovi. Není na tom rozhodně nic zlého a veliká spousta lidí to tak dělá a ani nikdo z okolí to neví. Ono i tak stejně není, za co se stydět. Ono v dnešním uspěchaném světě to není nic divného.

Přeji vám všem, aby jste našli lepší témata ke konverzaci a nepřemýšleli o smrti, ale spíš o krásách života.

Jetě se vám omlouvám, že píšu anonymně, ale některé z vás osobně znám a tudíž ...

Nemysli na to co bude, ale jak žít , aby jsi byl - la se svým životem spokojený -ná.

Diskuse ke zpovědi

Protispamová ochrana
alt
Petr - anonym • Turista 4.12.2006 09:45

Souhlasím s tím, že každý má svoji životní cestu, ale občas dojdeme na rozcestí a záleží na nás kterým směrem se potom dáme. Vybrat si raději pohodlnější cestu i když vím, že tím ublížím spoustě lidí, kteří mě mají rádi a nebo se prodírat náročnou cestou ? To už opravdu záleží na každém z nás a i na každém z vás co jste v tomto městě, jak tomu kdo se rozhoduje na kterou cestu se dát, sami ukážete správný směr. Snad opravdu každému ukážete správnou cestu. Nejedná se jen o pomýšlení na odchod z tohoto světa !!! ale i jiné problémy. Nevěřím tomu, že se najde nějaký člověk, co by někomu doporučil podřezat si žíly a myslel to opravdu vážně !!!

alt
4.12.2006 07:30

No, drahý anonyme... Ale psycholog ti nemá co kiecat do života, to si uvědom... Psycholog Tě jen vyslechne a pomůže ti najít to, po čem sám toužíš, pomůže i najít cestu dál... Ale nikdy ti neřekne udělej tohle...

Takovýhle spamů jako jsou směrvané na Nymphušku je tu spousta a nejen na ni... Ale většinou nešlo o nic vážného... Nechci to nijak ututlávat nebo snad ulehčovat... Ale hodně záleží na tom, jak se k tomu postaví právě Baruška! A já vím, že ona se zastrašit nenechá...

A k těm řešením problémů... Každý máme svůj způsob... Někdo píše básničky, někdo vezme do ruky žiletku... Ale tohle už je problém každé jednotlivé osoby... Protože pokud ona nebude chtít s tímto přestat, nepřestane... Ani když budeš nadávat, ani když bude prosit...

Každý máme svou životní cestu a každý ji misíme najít... A o tom to prostě je...

alt
Petr (anonym) • Turista 1.12.2006 06:32

Ani já nikoho nesoudím a netvrdím, že každý školák v pubertálním věku musí mít hloupé názory !!! Jestli to je narážka na mě, tak si prosím přečtí více mojich příspěvků.

alt
30.11.2006 21:30

e každý školák v pubertálním věku musí mít hloupé názory.----to je kravina jak noha a velic predpotopni nazor...a navic ja bych nikoho a nic nesoudila dokud nevim a neznam,ju?

alt
Petr • Turista 30.11.2006 11:23

Přeji ti, ať se nikdy v nikom nespleteš (nezklameš) a nebudeš tím donucena přestat je mít ráda, tak jak se to stalo mě a jistě i spousta jiným.
Ahoj

alt
30.11.2006 10:41

Jojo, já vím, že se někdy můžu splést, ale já už asi jiná nebudu. Mám prostě všechny ráda,a budu je mít ráda. Snad mě nezklamou. Měj se hezky

alt
anonym - Petr • Turista 30.11.2006 06:50

Zatím se stále nedá zaregistrovat. Život je jen hra, ale ne vždy se nám daří ji ovládat. Musíme hrát s kartami, které nám osud rozdá. Není špatné důvěřovat, ale mám bohužel několik HODNĚ ŠPATNÝCH zkušeností kdy mě zradili nejbližší kamarádi. Bylo mě z toho hodně zle a nebylo to vůbec jednoduché se s tím vyrovnat. Od té doby jsem k nim již nenašel ten správný vztah a nikdy už asi nenajdu. Někdy se ti člověk jeví jako kamarád, ale časem zjistíš, že je schopen na tebe přestat brát ohledy když se v něm probudí chtíč. (teď mám sto chutí použít vulgární slovo, ale neudělám to, protože to nemám rád. Jen si jej v duchu řeknu pro sebe.) Odpustil jsem, protože odpouštět se má, ale NEZAPOMNĚL jsem a nikdy nezapomenu !!!

alt
29.11.2006 21:16

Peťo, jistě že jsi tady kdykoliv vítán, my tě máme rádi, ju?
A ještě něco, k tomu že jsem říkala, že je to hra. Já si za tím stojím, protože když tak o tom přemýšlím, tak tu hru hraji. Ani nevím jestli je to dobře, nebo špatně. Ale co už s tim nadělám, něco přece dělat musim.. Nevím, jestli tím jen všem neubližuju. Mám ráda spoustu lidí, možná je pravda že všem moc důvěřuju, ale mě to tak vyhovuje, svým přátelům věřit, a těm o kterých si myslím že jsou dobří lidé. Ale jedna nevýhoda, že to zjistím až spadnu na čumák. Ale to je jedno.
Jiná už nebudu. Ale stojím si za tím, že hraji hru. Ať už jakkoliv. Zatím mám hranice. A za ty snad nepůjdu. Tak ahoj a dobrou noc

alt
anonym (jiný!) • Turista 29.11.2006 14:39

Proč jsem nechtěl aby jste nevěděli kdo jsem ? To jsem snad již napsal, ale docela rád to klidně zopakuji. Domníval jsem se, že se od vás poznám trošku z jiného úhlu když nebudete znát moji identitu, ale vy jste skvělé a dokázaly jste mě odhalit i když jsem se snažil vám neposkytnout moc indícii. Nic méně, to co jsem napsal za tím si stojím a nepovažuji to za hru jak psala Ivuš. Hra snad byla jen ta anonymita, ketrá mě stejně nebyla k ničemu. Netušil jsem totiž, že poznáte můj "rukopis". Myslel jsem si, že píši téměř stejně jako spousta jiných lidiček. Snad jen používám možná trošku více spisovných slov a nepoužívám vulgární výrazy, které nemám moc rád a když už nějaký sám použiji (při slovní přestřelce - což je doufám velice málo) tak mě to mrzí. A napsat takové výrazy, tak to už mě nejde vůbec. Tím trošku reaguji na některé zpovědi. Ale je to každého věc. Asi to bude i tím, že už mám trošku jiný náhled na některé věci. Ta přezdívka je docela dobrá, ale snad bez toho pana a nevím jestli hned o mě neříká až moc. Nechci si tady dělat reklamu.
Doufám jen, že tento dialog se teď neproměnil tím, že jste mě odhalily, jen v dialog mezi mnou, tebou a Ivčou.
Docela mě zajímali totiž i názory ostatních lidiček v tomto městě.
Asi teď už nebudu tolik psát a budu spíš číst vaše názory a debaty a možná se občas do nich vložím. Bylo to fajn i když jak jsem již řekl, nečekal jsem tak rychlé odhalení.
Líbili se mi vaše reakce a jsem potěšený tím, že tady mohu najít spoustu kamarádů. Např. Destinnny, Iana, Lena von Carstein atd. čímž je (vás) všechny srdečně zdravím.
Třeba se časem naučím na těchto stránkách lépe pohybovat a orientovat.

Mějte se všichni ještě lépe, než si sami přejete.

alt
Nympha • Upírka 29.11.2006 13:57

Milý Peťo
Mailů jsme si vyměnili sice jen pár, ale i kdyby byl jen jeden 100% bych poznala, kdo píše ..Neznám nikoho jiného , kdo píše jako Ty a šance, že by tohle byla náhoda )jako,že by to psal někdo jiný) je opravdu mizivá...
No, když už jsi u té přezdívky..Mám malý návrh..co takhle pan kapelník?

A ještě bych ráda nco podotkla k tomu úchylnýmu turistovi... Popravdě řečeno mě dost zarazilo,, že toho o mě ví tolik, ale na druhou stranu..Nebudu se přece bát někoho, kdo nedokáže odpovědět na otázku ,,Kdo jsi?"... Dobře..na tuhle otázku si umí odpovědět málokdo, je-li položená filozoficky..Ale teď to bylo myšleno čistě ze zvídavpsti... Když už něco takový je ten člověk schopnej napsat, mohl by se podepsat nebo alespoň nějak dát vědět kdo je.. Takhle je jen vidět, že se stydí za své činy..a nebo je to prostě jen někdo, kdo se mě snažilů vyplašit...

To je asi vše , co jsem chtěla..A ještě něco...proč jsi nechtěl, abychom věděly, kdo píše? (my jsme to stejně poznaly ...)

alt
anonym (jiný!) • Turista 29.11.2006 12:17

DOSTALAS MĚ !!! A ani nepomohlo, že jsem napsal (zalhal) , že mě stránky prozradil kamarád. Původně jsem přemýšlel, že se nepřiznám, ale nemám na to ! Nedokážu tolik lhát. Trošku je mi to líto, ale co už. Nečekal jsem tak rychlé odhalení. Asi mě už opravdu znáš víc než si myslím. Jsi skvělá.

alt
Ivuš - nejde mi se přihlásit • Turista 29.11.2006 11:18

Musím naprosto souhlasit s Nymphou, viď, klávesisto? Taky jsi mě jako první napadl ty, páč tvůj styl pssaní znám jako svý boty. Musíš počkat, až budou stránky zase plně funkční, MidGard se snaží ale nejde to hned, ju? Prosím trochu trpělivosti Přezdívka je jen na tobě, tu si vyber sám. Je to tvoje hra. Tvá volba. Já jsem použila svý jméno. Výběr.
A s tím co znamenají tituly jako Upírka, Měšťanka, Vampír, Šlechtic, Lord, atd. - to jsou městské postavení, které si potom můžeš koupit za zlaťáky, co se získávají za komentáře u zpovědí, článků a tak. Až bude město plně funkční, všechno se dozvíš. Zatím se měj, a těším se, až si tě přidám časem do přátel

alt
Anonym • Turista 29.11.2006 11:09

A ještě jednou ! Tak jsem jen tak zkoušel někde najít něco víc o těchto stránkách např. co znamenají ty různé tituly a nějak se mě to nedaří. Tak jsem zkoušel registraci, že snad se tam alespoň něco dozvím a ta zkrátka nefunguje protože je v rekonstrukci. Tak i kdybych chtěl - tak se stejně zatím nemohu zaregistrovat. Tak se mějte.

alt
Anonym • Turista 29.11.2006 10:59

Sakrblé ! Co to tam napsalo za znaky (–) místo obyčejných uvozovek ??? Tak kdo to bude číst, tak si to přeložte.

alt
anonym (jiný!) • Turista 29.11.2006 10:36

Nazdar lidičky.

Tak teď musím začít znovu.Asi jsem prošvihnul nějaký časový limit a docela obsáhlá zpráva co jsem pro vás měl napsanou, mě jen tak někam zmizela a já musím začít znovu. No nedá se nic dělat. Budu muset být rychlejší a poučit se z toho.
Úžasné !!! Vůbec jsem nečekal tolik reakcí na můj názor. Jsem překvapený. Připadne mě totiž, že se dost těžko člověk může orientovat na těchto stránkách, protože mají tolik různých sekcí, ale asi tomu tak není a vy už víte kam kouknout. Já se přiznám, že nevím ani co je to to ICQ. Ani nevím co znamenají tituly – upír, šlechtična atd. Jsem tady jen náhodou. Vím, že na tyto stránky občas zavítá můj kamarád a proto jsem chtěl vědět co na těchto stránkách je.
Hned v úvodu se všem moc omlouvám, že z mého psaní asi jakoby vyznělo, že jste všichni hloupí puberťáci. Určitě to tak není a ani to tak vyznít nemělo.
Jen nesouhlasím s tím, že člověk kterému je např. 16 roků může mít takové životní zkušenosti jako 50letý a může být zklamaný životem, ale o tom to asi není.
Taky rozhodně nikoho neodsuzuji !!! Vždyť kdo z nás někdy neměl problém. A někdy je to dokonce tak velký problém, že nevíme co s ním a proto jsem navrhoval některým návštěvu psychologa. A tady se opět musím omluvit za svoje přepsání – psychopata. (Asi to bylo způsobeno myšlenkou na toho hlupáka co stále vyhrožuje Nymphě !!!) Někdy totiž stačí když se člověk vyzpovídá a když mu někdo fundovaný poradí.
I já jsem samozřejmě měl velký problém a znám to, ale NIKDY jsem nepomýšlel na odchod z tohoto světa jako NĚKTEŘÍ z vás. A to, že tomu tak je, to vím zcela jistě !!! A právě i proto musím zůstat v anonymitě za což se také omlouvám. Nikdy neprozradím kdo z vás se o toto pokusil a naštěstí se mu to nepodařilo, jak je vidět. Díky Bohu za to !!!
Po nějaký čas chci zůstat v anonymitě ne proto, abych se skrýval, ale myslím, že s „cizím“ člověkem se bavíte trošku jinak než s osobou kterou dobře znáte. Asi mě stejně časem odhalíte –ti co mě znáte, ale mezitím se snad něco víc o vás dozvím.
Taky jsem přemýšlel o mé přezdívce, jakou si dát, ale dlouho mě žádná nenapadla. Už asi vím, ale klidně mě nějakou navrhněte a až přijde čas, tak se asi zaregistruji.
Jaký jsem – to sám nevím. Člověk si o sobě může myslet co chce a já si myslím, že nejsem spoutaný předsudky, ale to je můj názor a musí to posoudit jiní. Jen ještě jednou opakuji, že se neskrývám, aby mě bylo lépe, ale z úplně jiných důvodů. Ale docela rád se dozvím co to může naznačovat, že jsem anonymní.
Nikomu svůj názor nenutím, ale nemyslím si, že většina pravdivých věcí vede k depresi. Myslím, že je docela dobré občas tu „depku“ mít a v klidu někde stranou se zamyslet, ale nemělo by to být často. Ale je to můj názor a možná nemusíte souhlasit.
A ještě něco Nymphě. Asi jsem ovlivněný filmem kde nějaký psychopat ( a už je to tu zase ) obtěžuje mladou krásnou dívku – což předpokládám, že jsi i ty – pomocí netu a dostane se jí až do soukromí. To mě zas tak směšný nepřipadlo. Přeji ti, aby se ti to NIKDY nestalo ! A to že jsem tě při čtení napadl, že jsem to Já kdo píše – vlastně „Ty“, tak by mě docela zajímalo, kdo je ten „Ty“. Dej mi prosím nějakou indícii. Stačí třeba první písmeno z mého jména.
Mějte se všichni moc fajn a těším se na vaše reakce.

alt
Nympha • Upírka 28.11.2006 20:38

Víš proč sem chodím tak ráda? protože právě tady jsem našla lidi, kteří mi rozumí... jsou tu lidi, které pokládám za pravou rodinu..je to snad ode mě hnusný? že pokládám za rodinu , někoho kdo mi rozumí , pomáhá a má pro mne pochopení? nikdy by mne nenapadlo přestat sem chodit kvůli někomu jako je turista alá Jááá... on je jeden proti spoustě lidí, které mám ráda.. nepřestanu sem kvůli němu chodit, nepřestanu sem chodit kvůli někomu tak směšnýmu..
a příště..se jménem to bude lepší máš dosti osobitý styl vyjadřování se, takže když jsem to četla, byl jsi první kdo mě napadl (vůbec jsem nepřemýšlela kdo to psal..ale prostě jsi mě napadl Ty)

alt
Anup • Významný muž 28.11.2006 19:48

Sorry, ale máš tam trochu důležitý překlep - Psychopata hledat nemusím ...
A je něco špatného na tom, že některé naše názory vedou k depresím? Raději budu mít depku a svůj názor, než hlásat něco, co si nemyslím a snažit se to vmlátit do své hlavy. Píšeš docela správnou češtinou, což mi leccos naznačuje, ale přesto nesouhlasím s tím, co píšeš... Věř mi, že "depresivní" názory si tady většina lidí vytvořila na základě deprimujících zkušeností... - tak to nenastiňuj jako něco špatného...

alt
Midnight • Lord 28.11.2006 18:33

většina pravdivých věcí může vést k depresi.
ale jinak se mi hodně líbí co jsi napsal, i jak jsi to napsal. tedy kromě toho psychopata, tipuju že tam měl být psycholog, nebo alespoň psychiatr...
ale jinak dobrý, za tohle bych si tě dal do přátel, kdybys byl registrovanej

alt
28.11.2006 17:55

Jistě, neznáme se navzájem, proto se nesuďme. Chvilkovou slabost občas má každý, je jen na něm jak se s tím vypořádá, jestli to bude brát z té lepší stránky. Ale souhlasím s obyvatelema, nemusíš se bát My nekoušem.
Je to tady dobrý, jestli sem nějakej čásek budeš chodit, poznáš Držím pěsti

alt
Iana • Zlodějka 28.11.2006 17:06

No... nejsou tady jenom puberťáci, jak jsem zjistila... Nic méně, nesouhlasím s tvojí anonymitou... to taky lecos naznačuje. Za maskou je člověku většinou líp. Může se schovat a nebát se následků. Co na tom, že některé lidi odsud znáš? Čeho se bojíš?
Víš, ne každý má odvahu a možnost vyhledat pomoc, kterou potřebuje a tohle je... jakási alternativa. Sem může každý přijít a říct co ho trápí. Najít lidi, kteří se už třeba s něčím podobným setkali... ařesto je tady dost takových, kteří odbornou pomoc vyhledali (jak říkal Destttiny).
Jo, život dokáže být občas fajn, ale pro ty chvíle se tolik člověk netrápí, protože mu nerozdírají duši až do chvíle, dokud mu není mizerně.
Možná se pletu, ale zníš dost spoutaně předsudky... co se týče tohohle světa, tak nevím o jediném člověku, který by občas nepotřeboval navštívit odborníka - a to myslím opravdu!
Možná jsme tady zvláštní skupina... puberťáků, cvoků a kdo vís čeho ještě, ale možná právě proto jsme tady... občas se najde nějaký zaslepený blbeček, ale to nijak nezastiňuje některé lidi, kteří mají větší rozhled než se na první pohled zdá...
Znáš situaci jen z jedné strany...

alt
Fischy • Osvícená žena 28.11.2006 16:19

nevím co se to tu tak řeší...je z toho moc velká tragedie,jako je pravda že..co se někdy děje,tak je ato až nekdy přehnané..a ale!je to o tom ze clovek nekdy nevi co ma delat atak se jde zptat a precist si nazory i jinych kidi a treba mu to pomuze jak videt veci lip...

alt
28.11.2006 15:20

Lena 4 anonym:
Možná máš částečně pravdu, ale zamyslel ses někdy nad tím, že psycholog ti nepomůže? Jestli si to opravdu myslíš, tak jsi na omylu, to není práce psychologa... Psycholog má pouze nakopnout tebe, abys začal se svým současným stavem dělat...
A k těm pubertálním dorostencům... Ráda bych ti něco pověděla... Já ještě podléhám týrání zvanému základní školství a jsem dalo by se říct deváťačka... Ale to neznamená, že jsem hloupější, a co se životních zkušeností týče to samé...
A neber to jako výčitku... Ale každá osoba, kolem níž na ulici třeba jen projdeš, je neskutečný soubor příhod, který dává dohromady jeden příběh... A stejně jako v reálném světě i tady je každý jedinečný právě tím příběhem... Tak nesuď, dokud neznáš naše příběhy... Nesuď, dokud neznáš NÁS!

alt
...Destttiny... • Spasitel • Správce28.11.2006 15:07

Destttiny pro anonyma...jestli bys chtel nekdy pokracovat v debate nebudu proti...v profilu mam icq..tak se ozvy a muzem pokracovat..a student uz nejakej mesic nejsem...a taky mi bylo potesenim...

alt
anonym (jiný!) • Turista 28.11.2006 14:30

Destttiny - Promiň, ale ještě jsem jen tak uvažoval, že ty asi již taky nepatříš nějaký čas mezi školáky ? Je to tak ? Tím ovšem nechci říci, že každý školák v pubertálním věku musí mít hloupé názory.
Bylo mi ctí a potěšením si s tebou psát, ale musím končit. Měj se fajn.

alt
anonym (jiný!) • Turista 28.11.2006 14:24

Destttiny - Já vím, že píšu jen o tom turistovi co obtěžuje, ale možná je to tím, že mě to dost trápí i když třeba ani nemusí. Věřím tomu, že se tady najde i spousta dobrých názorů a nápadů. A o tom psychologovi bych to raději už víc nerozmazával. Každopádně je dobrý si o svých problémech popovídat než je řešit nějakou hloupostí. Asi víš co tím myslím. Díky za to, že jsi mi trošku pomohl změnit názor na tyto stránky. Můj první dojem nebyl dobrý, protože jsem zavítal na neodpuštěné zpovědi. Teď vidím, že je mezi vámi i spousta rozumných lidiček - což jsem ovšem nikdy nepopíral. Přeji ti a všem dobrým lidem, aby nikdy nemuseli uvažovat o odchodu z tohoto světa a užívali si života. Život se musí zkrátka brát takový je a záleží na každém z nás, jak si jej dovede zpříjemnit.

alt
...Destttiny... • Spasitel • Správce28.11.2006 13:28

Pro anonyma....ale pises porad jen o turistovi ktery obtezuje nymphu....mozna je to blbej zert..ale uz jsme to tu zazili vickrat..ze nejaky turista delal peklo....i na me byl vysazenej turista,a to nedavno a pak si bral do ust i moji sestru..nevim nemuzu mluvit za nymphu proc zustava...ale asi ji neco tady drzi....ja tu stale taky jsem....a j tomu psychologovi...psal jsem ze nekteri k nemu chodi..ale treba o tom nepisou..ale myslim si ze je to kazdeho vec...a kazdej musi uznat sam..jestli potrebuje uz odbornou pomoc....

alt
Kiowa • Tulák 28.11.2006 12:23

sakra, pod to bych se i podepsal

alt
anonym (jiný!) • Turista 28.11.2006 12:19

Já jsem nepsal, že by všichni měli navštívit psychologa, ale někteří! S vašimi názory (grafika, Destttiny) v podstatě souhlasím jen úplně nesouhlasím s tím, že město určitě neubližuje. I když město asi ne, ale když čtu vzkazy od anonymu Jááá pro Nymphu, tak se divím, že ještě tyto stránky navštěvuje a myslím, že ten kdo ji má rád, tak o ni musí mít strach. Možná je to jen hloupý žert, ale co když ne !!! Co když opravdu má co do činění s psychopatem !!!
A ještě jednou se omlouvám, že píšu anonymně. Za svoje názory se nestydím, ale protože mě někteří návštěvníci těchto stránek znají osobně, tak nechci aby .....

alt
grafiika • Lady 28.11.2006 11:50

jj přesně pomáhá

alt
...Destttiny... • Spasitel • Správce28.11.2006 11:02

Kazdej profil,na kterej se podives predstavuje urcitej pribeh..vetsinou bolest,smutek,utrpeni....
Toto mesto pomaha lidem..naleznou tu pomoc nebo neco jineho co potrebuji...
Mnoho lidi tu trpi depresemi...hodne z nich mysli na smrt...ale hodne lidi tady nabira silu a pokousi se postavit na nohy....a jsou tu i lidi co chodi k odbornikovi...
Ale mesto urcite neublizuje....pomaha..a to je podle me to hlavni...

alt
grafiika • Lady 28.11.2006 10:39

nemyslím,že by ti lidě patřily všichni k psychopatovi,lídé si tady poradí a pomohou a mě taky pomohli,ale pravdou je,že někdy je toho o smrti opravdu moc,..a mě o někdy nahaní hrůzu a dostane mě to do debky.......já nepíšu anonymně

Přihlášení
Náhodné moudro a přísloví
Štěstí člověka ještě žijícího a vystaveného útokům osudu je stejně nejisté a pochybné jako vítězství a odměna závodníka dokud zápas ještě probíhá. (Solón)

FAQÚstava MěstaKontakt

Na tento web se vztahuje autorský zákon platný na území České Republiky v plném znění.
Dále také tzv. Ústava Města Mrtvých ©