Váš hlas byl započítán. Nechcete také zpověď okomentovat?
alt
15.8.2007 15:49

Myslela jsem si, že jsem z toho venku, je mi hrozně, už necítím žádnou lásku,jen bolest a beznaděj, že už nechci žít.Chci tu lidem pomoct, ale nikdy nepíšu svůj názor, protože nikoho můj názor nezajímá, nemůžu pomoct a poradit ostatním, protože jsem na nic, zbytečná.Kdybych k něčemu byla, moje máma by se nezhroutila.Dokázala bych ji pomoct,ale co já?byla jsem slaboch a nebyla jsem s ní když to potřebovala, protože ona nebyla když se mi začal hroutit svět.Já s ní chtěla být, ale jsem na dně a neměla jsem na to sílu.Nikomu nedokážu pomoct, je mi strašně. Nechci se řezat,nechci brečet a vím, že smrt to nevyřeší, ale už dál nedokáži žít, nemám sílu...

Všem se omlouvám,že to píšu....

Diskuse ke zpovědi

Protispamová ochrana
alt
Princella • Tulačka 22.8.2007 21:55

vždy je síla,jen musíš ty sama najít zdroj čerpání k síle....a jak už někdo napsal,selhavat je lidske,nejsi jedina...tak se tim tolik netrap

alt
Offinka • Bludička 20.8.2007 16:26

Neobviňuj se. Člověk se občas snaží pomoct, ale prostě to nevyjde... Za rok Ti bude 18, vezmi život do vlastních rukou. Najdi nové prostředí a zační znovu.

alt
Midnight • Lord 17.8.2007 19:59

a uvědomila sis někdy, že jsi člověk?
a že základní lidskou vlastností je selhávat?
a že čím míň selháváš, tím míň jsi člověkem?

a že nejsi zdaleka jedinej člověk na světě co se pokládá za přebytečného, a že zdaleka přebytečná nejsi, a že i kdyby jo, tak to tak zdaleka nebude navždy?
jo, a nemáš se zač omlouvat, ale já vím proč se omlouváš
nepřeháněj to se sebelítostí jen proto, že se ti nedostává lítosti druhých, protože sebelítost je jediný druh lítosti, který ti vůbec nepomůže

alt
Pigggsty • Osvícená žena 16.8.2007 20:45

diteZZZkondomu to vyjádřilo myslím dostatečně i za mne.

alt
urbaja • Zloděj 16.8.2007 09:54

nevzdávej to a bojuj... určitě je něco, třeba nějaká maličkost, to úplně nejmenší co je, ani to nemusí být hmotná věc... něco, co ti dělá radost... nebo ne? neobviňuj se, ty nemůžeš za to, že jsi někomu nedokázala pomoct... pomohl někdo tobě? mělo by to být vzájemné

alt
diteZZZkondomu • Upírka 16.8.2007 00:21

"Všem se omlouvám, že to píšu."
Myslím, že ze sebe děláš moc velkou chudinku a slušnačku, prosím, nevykládej si to špatně, nemyslím to tak, že znevažuju tvoje pocity. Spíš tak, že si to děláš sama, jsi na druhé moc mírná. Víš, my už tu četli spoustu blafů a ty se nemáš skutečně za co omlouvat. Stejně jako ve všem. Tak se vzpamatuj, holka.

alt
Midnight • Zlodějka 15.8.2007 21:12

najdi něco co ti pomůže, nebo někoho... ikdyž.....já se o to pokoušim už rok a půl..no ae to je vedlejší

alt
Katušenka • Osvícená žena 15.8.2007 19:59

Stymie17: Myslím si, že si sypeš toho popela na hlavu až moc....nejsi pán bůh ani žádná jiná osoba, která je všemocná, takže nemůžeš všechno změnit. Pokud chceš změnu, tak se přestaň podceňovat a obviňovat se ze všeho a začni mluvit s lidmi, i když to může být sebetěžší....to je základ, od něho se budou odvíjet další věci a nabízet se další cesty.

alt
15.8.2007 19:59

Na minulost nelze zapomenout, ale když se s ní srovnáš, bude to jakobys shodila závaží.

alt
Gallilea • Tulačka 15.8.2007 19:56

Postav se na nohy, hlavu vzhůru a bojuj...

alt
15.8.2007 19:37

Jenže měla pořádně jen mě.......

alt
15.8.2007 19:30

No počkej, ale pokud jsi měla dost starostí sama se sebou, tak jsi se přece nemohla starat o svou matku. Je dospělá. A tím neříkám, že dospělí nepotřebují pomoct.

alt
15.8.2007 19:22

Kdybych se více snažila,nevšímala si svých depresí, mohla jsem ji pomoci,kdybych si ji více všímala, dokázala bych ji pomoci, snad..

alt
Lazarus • Lord • Správce15.8.2007 19:18

Myslíš, že jsi měla nějakou šanci jí pomoci?

alt
15.8.2007 19:16

jenže k ničemu to nebylo, zaslouží si pomoc i když mě v tom nechala, ona si zaslouží pomoc.....

alt
Lazarus • Lord • Správce15.8.2007 19:14

Ale přesto, že ti nedůvěřují a nechovali se k tom moc dobře, ses snažila pomoci mámě...

alt
15.8.2007 19:11

To máš pravdu,oni mi ani nevěřila co se stalo s bratrem, ale ted už se snaží něco dělat, podle nich tedy......nedivím se jim....

alt
Predator • Turista 15.8.2007 19:08

alt
Lazarus • Lord • Správce15.8.2007 19:07

Připadá mi, že tvoji rodiče ti moc nevěří.

alt
15.8.2007 19:06

Uzavřenější trochu jsem, už s nikým moc nemluvím, je to tak lepší, mě to i vyhovuje.........takže to je pro mě lepší

alt
15.8.2007 19:04

Měla jsem vážný důvod, ale nikdo to moc nechápe.Změna byla dobrá spíše pro ostatní, ale i hlavně pro mě, jenže jediný kdo s tím nesouhlasí jsou rodiče, myslí si, že moje problémy vyřeší jen hospitalizace na psychině, hloupost,že jsem se změnila k horšímu....

alt
Lazarus • Lord • Správce15.8.2007 19:02

Změnila ses tak, že jsi uzavřenější?

alt
15.8.2007 19:01

A myslíš, že ta změna byla pro tebe dobrá, nebo pro Tvé okolí?
Nevím, co Ti bratr udělal, ale nevěřím tomu, že Ti ukradl lízátko. Nejspíš jsi měla důvod, proč jsi to neunesla a ten důvod byl závažný.

alt
15.8.2007 18:58

mohl za to on, ale já můžu za to, že jsem to nezvládla a musel opustit i mámu.Nevím co přesně více se snažím, prostě jsem se změnila, já nevím jak to popsat, nevím,......tím, že jsem změnila své chování jsem ztratila spoustu kamarádů....nikdy nechápu jak to bude dobré podle ostatních....chyba je, že mám strach být s lidma,protože se nedokáži až tak moc změnit, musí se změnit i ostatní co jsou okolo mě....

alt
15.8.2007 18:50

Souhlas s Lazarem.
Pokud se Ti nelíbí, jak se měníš, tak s tím přeci něco dělej.

alt
Lazarus • Lord • Správce15.8.2007 18:48

Jestli ti něco udělal, tak za to přece mohl spíš on než ty.
Jak se začínáš měnit?

alt
15.8.2007 18:46

Bratr mi něco udělal a já to na něj řekla, začalo se to řešit, on se musí odstěhovat a máma ho ztratila, vždy byla spíše pro něj než pro mě....já začínám u sebe se změnit, ale asi ne moc dobře,

alt
15.8.2007 18:41

Řekal bych, že chceš všechno hned.
Chceš-li něco měnit, musíš vždycky začít u sebe...

alt
Lazarus • Lord • Správce15.8.2007 18:39

Co se stalo s bratrem?
Můžeš pomoct sama sobě, protože se měníš ty i tvoje okolí. Teď jsou podmínky jiný než tenkrát.

alt
15.8.2007 18:36

Máma měla jen mě a já ji nepomohla.Ztratila díky mě bratra a moje pomoc byla bezcenná,jak můžu pomoct cizím,sobě když né vlastní mámě,? S minulostí se neumím smířit....chtěla bych.....ale nejde to..

alt
15.8.2007 18:34

V životě se v sobě ještě hodněkrát zklameš. Ale když to vzdáš, tak se vzdáš i šance na vnitřní klid.

alt
Lazarus • Lord • Správce15.8.2007 18:32

Neříkám, že tě minulost nebude ovlivňovat. Ale nemusí tě ovlivňovat stejně.
Protože jsi nedokázala pomoct mámě, tak si připadáš bezcenná?
Nic lepšího na práci nemám.

alt
15.8.2007 18:31

Já bych Lazara poopravila (odpusť, příteli) - Je nemožné změnit minulost, ale je jednoduché změnit budoucnost, pokud se s minulostí smíříš a přijmeš ji takovou, jaká byla. Když si uvědomíš, co chceš, bude snažší za tím jít.

alt
15.8.2007 18:29

Jenže i to je nemožný, minulost mě bude ovlivňovat vždycky, protože mi to zasahuje i do budoucnosti, první krok je že bydlím sama,více pohled neumím změnit.Pomoct někomu, poradit, mámě jsem poradila, pomohla a zhroutila se a ted už ji nedokáži poradit, ani nevím proč jsem to jsem psala....promin, máš určitě lepší věci na práci, děkuju...

alt
Lazarus • Lord • Správce15.8.2007 18:25

Změnit minulost není těžký. To je nemožný. Ale můžeš změnit svůj pohled na ni a způsob, jak tě ovlivňuje.

alt
15.8.2007 18:22

je těžký změnit minulost....jsem jen někdo, kdo nikomu nepomohl, a má strach někomu pomoct, a má strach si i říct o pomoc,je hezký že tě můj názor zajímá, ale nevím jak ted mám pokračovat..jít dál....ted jsem tu za blbce a slabocha a těžko to změním, neumím to...

alt
15.8.2007 18:16

Řekla bych, že se předčasně vzdáváš. Bojíš se někomu svěřit. Už jsi tu zpověď napsala a nikdo ji nesmaže (nebo spíš to nemá v plánu).
Pojď to zkusit řešit. Názory mají cenu, i ty Tvé a v Tvých očích by ji měly mít hlavně ty Tvé, pokud jsi k nim došla sama. tak se zbav strachu, že Tě nikdo neposlouchá a ozvi se!

alt
Lazarus • Lord • Správce15.8.2007 18:16

Mě tvůj názor zajímá.

alt
15.8.2007 18:15

Ano zkoušela, nejen to, není lepší si myslet že nikoho nezajímá můj názor, ale když to vždycky tak je, nejde věřit ničemu jinému, můj názor nikdy nikoho nezajímal, proč by se to mělo měnit, mám hlavně strach, že řeknu něco špatně nebo poradím něco špatně.....horšího přichází pořád,

alt
Hystick • Upírka 15.8.2007 18:13

Snaž se,protože aji když se to nepovede budeš mít pocit "uspokojení" že jsi pro to zkusila něco udělat...hlavně pamatuj: Spes non confunditur!!(naději nelze zničit).

alt
Lazarus • Lord • Správce15.8.2007 18:11

Najednou to nebude, nebo aspoň to nebude hned. Zkoušela jsi alkohol,pervitin,řezání...
Myslíš, že to může být něco horšího?

V čem je lepší myslet si, že tvůj názor nikoho nezajímá?

alt
15.8.2007 18:05

To máš pravdu, ale řešeních už bylo strašně moc, myslíš že najednou se řešení najde?možná jsem hloupá, ale nevěřím tomu pač vždy když se něco najde nějaká cesta vždy se to otočí k špatnýmu, ale snažit se budu....

alt
Predator • Turista 15.8.2007 18:02

"Chci tu lidem pomoct, ale nikdy nepíšu svúj názor..." Chyba!!! Ja ho píšem vždy a už som si tu kvoli tomu všeličo vypočul... Skús začať tam; začni ľuďom hovoriť svoj vlasný názor, bez obavy čo na to povedia. Na nič sa nehraj!

alt
Lazarus • Lord • Správce15.8.2007 18:00

Jistě že tohle je příležitost. Příležitost podívat se na problém z jiných úhlů a třeba najít řešení

alt
15.8.2007 17:57

Protože to tak lepší...příležitost žádná není,ale děkuji, takhle to je vždycky, vzdám to...a musím všechno sama, jako každý

alt
Lazarus • Lord • Správce15.8.2007 17:50

Už se stalo, tak proč nevyužít příležitost?

alt
15.8.2007 17:44

Neměla jsem to psát, omlouvám se, v lítosti se ale neutápím, nenadarmo se říká, že vždy jede jen sám za sebe,byla to hloupost sem psát děkuji ....a ať jste všichni v pohodě....

alt
Lazarus • Lord • Správce15.8.2007 17:24

Proč myslíš, že tvůj názor nikoho nezajímá?

alt
Katušenka • Osvícená žena 15.8.2007 16:57

Já souhlasím s Lenou, nesmíš se utápět v lítosti, ale zvednout se a jít dál. Vím, že to občas dokáže být hodně obtížné, ale tady jde o to, že pokud člověk chce žít, a řekla bych, že ty jo, tak to musíš udělat, musíš si najít způsob a cestu, jak zase vylézt nahoru. Výstup trvá déle než ten pád, ale až se z toho vyhrabeš, tak to stojí za to. A pokud si myslíš, že to nezvládneš sama, tak si řekni o pomoc

alt
15.8.2007 15:59

Já bych to řekla jinak. Nelituj se a jdi dál. A neříkej, že se nelituješ. jsi slaboch? Promiň, ale pokud si tak připadáš, tak se s tím buď smiř nebo s tím něco dělej. Jen neseď v koutě s kamarádkou žiletkou a nečekej, že s tím někdo něco udělá za tebe.

alt
K. • Turista 15.8.2007 15:57

Nejdřív zkus pomoct sama sobě.

alt
Lazarus • Lord • Správce15.8.2007 15:53

Nejdřív zkus pomoct sama sobě.