alt
Stubby • Lady 14.5.2007 22:42

Nemáte právo na její smazání bez důvodu,Velamen sem patří,Velamen je tisíckrát lepší než vy...Měli by jste se nad sebou zamyslet,podívejte se,jak kurvíte město!Není to město,kdo se změnil,jen vy jste ho utvořili k jinému duchu...Styďte se!:(

Správcům...

Diskuse ke zpovědi

Protispamová ochrana
alt
Kingdigip (jiný!) • Turista 18.5.2007 18:18

je možné,že pláče i ona nad tebou?

alt
Kingdigip • Poutník 17.5.2007 18:33

Velamen: Pláču nad tebou...

alt
Havrane • Lord 15.5.2007 17:46

Omg, Velamen nemas vazne zadnou soudnost? Kdyz uz bys musela takovou d**ilovinu napsat(kvuli nejakemu blbemu zapasu jakych jeste bude stovky a vubec nic neprinesou), tak aspon napisu, ze jsou spatni slovensi hokejisti a ne to napsat na uplne cely narod! To uz je homofobie a prinejmensim za tohle by te klidne smazali odkudkoliv

alt
Velamen • Turista 15.5.2007 14:03

natir:A jak dlouho vám to trvalo...,protože vlastně nemám právo na nic...
A to,co jsem kam napsala a bylo smazáno,také bylo na moji žádost?
Snupik:To znamená co?
nevím,co s tím má společného to,že jsme nevyhráli se Slováky v hokeji?
To se nemám právo vyjádřit,když mě to rozesmutnilo?

alt
15.5.2007 08:35

Já nevím,ale někdy Velamen vážně mluvila z cesty třeba jak tady psala,že slováci jsou ku**y ... tohle nevím,ale jako mě tohle nepřipadá normální ... a tohle město je náhodou fajn mě se teda líbí ....

alt
15.5.2007 07:06

Nemám čas, za chvilku mi jede autobus. Ale zpovědi Velamen byly smazány na její žádost.

alt
slzy.w.ocich • Jeptiška 15.5.2007 06:43

tez souhlasim se Stubby a s nikolkou ... ve vsem ....

alt
urbaja • Zloděj 15.5.2007 03:59

LUMPYIes: ty jsi ještě nikdy neudělala nějakou chybu víckrát?
Velamen má pravdu, že některé věci nejsou nikde v Ústavě MM psány...

alt
LUMPYIes • Bludička 15.5.2007 01:54

Nelze udělat úprava příspěvků?

alt
LUMPYIes • Bludička 15.5.2007 01:53

S tím nemohu souhlasit...Jsme taky lidé...Každý může udělat chybu...Ale dělat chyby víckrát?Mno....Možná,že by šlo,do třetice všeho dobrého a zlého..

alt
LUMPYIes • Bludička 15.5.2007 01:52

S tím nemohu souhlasit...Jsem taky člověk...

alt
Anonymní • Turista 15.5.2007 01:50

Čl.18:Každý má právo na svobodu myšlení,svědomí a náboženství;toto právo zahrnuje v sobě i volnost změniti své náboženství nebo víru,jakožto i svobodu,projevovati své náboženství nebo víru,nebo společně s jinými ,ať veřejně(Názor Ikaryho na mne ani nikoho jiného jsem nesmazala,když jsem byla správce…Ale když mě někdo upírá veřejně prohlásit svůj názor,ať se to týče osoby nebo náboženství…. Za tohle být smazána je hloupost..Názor na náboženství a vůbec názor je v podstatě to samé…Jen trochu zaobalené..)….
Čl.10:Každý má úplně stejné právo na to,aby byl spraveslivě a veřejně vyslechnut nezávislým a nestranným soudem(S tímto asi řešení soukromí přes administraturu Města Mrtvých nemá mnoho společného),který rozhoduje buď o jeho právech a povinnostech,nebo o jakémkoliv trestní obvinění vznesenému proti němu.
Čl.11:Každý,kdo je obviněn z trestného činu(zde odebrání zlatých kvůli vyjádření v deníčku a vůbec smazání bez upozornění),považuje se za nevinného,dokud není zákonným postupem(viz výše) prokázána jeho vina ve veřejném řízení,v němž mu byly zajištěny veškeré možnosti obhajoby.(O kterých se mi mohlo leda tak zdát.)
Čl.5:Nikdo nesmí býti mučen nebo podrobován krutému,nelidskému nebo ponižujícímu zacházení nebo trestu.(Dle mého názoru je ponižujícím zacházením mazání všeho,co kam napíšu..a ponižujícímu trestu pro nic za nic vzhledem k porušením vyhlášením z 19.12.1948 Valným shromážděním Spojených národů)
Čl.29:Každý je při výkonu svých práv a svobod podroben jen takovým omezením,která stanoví zákon výhradně za tím účelem,aby bylo zajištěno uznávání a zachovávání práv a svobod ostatních a vyhověno spravedlivým požadavkům morálky,veřejného pořádku a obecného blaha v demokratické společnosti.
….
Výkon těchto práv a svobod nesmí býti v žádném případěv rozporu s cíli a zásadami Spojených národů.
Čl.28:každý má právo na to,aby vládl takový sociální a mezinárodní řád,ve kterém by práva a svobody stanovené v této Deklaraci byly plně uplatněny.

Pokud je potřeba dodatek k právům,vyhledám dále platící zákony.
A teď si mě klidně sežerte!

alt
Lilith von Carstein • Turista 15.5.2007 01:06

urbaja:Jsem ráda,že to chápeš...

Za ustavičné provokace-Co je provokace?To,že člověk vyjádří svůj názor?To mi jako promiňte,ale mám na to právo...Deklarace lidských práv a svobod se nesmí porušovat nikde na světě.
Vyvolávání konfliktů:Co lze považovat za konflikt?vyjádřením vlastního názoru vzniká spor zájmů....Pokud jsem jakožto osoba udělala chybu nikdo nemá právo mne za to odsoudit,což je také v deklaraci lidských práv a svobod..A co takhle mluvit o mě na administrátorském fóru jako o dejně?To snad není pokus o urážku?A vy zrovna vy mě budete soudit za to,jaká jsem a za mé chyby,které jsem doposud udělala,ale vy sami se nepodíváte na to,že jste také udělali chybu..A bylo jich víc než dost...Každý za svůj život udělal víc než dost chyb..Člověk není neomylný.. Urážení správců a obyvatel-Urážka Akashy von Carstein není urážkou,protože sama se na fóru doznala k tomu,že je bývalá feťačka..Správce jsem jakožto Velamen neurážela a vše jsem vyjadřovala slušnou formou...A to,že jsem vyjádřila svůj názor v komentáři k vlastní zpovědi…Žádala jsem své bývalé „kamarády“,aby mi laskavě nic nekomentovali,stejně jako to,aby si mne nevšímali a vůbec nekomunikovali se mnou..Jenže jaksi nikdo to nepochopil...A je mé výsadní právo,aby respektovali mé rozhodnutí.
Je to alibistické,protože 1.nevyhovuje můj názor názoru jejich,2.vyjadřovala jsem se stejně jako na administrátorském fóru po odstoupení jakožto správce,protože jsem se nemohla dívat na řešení soukromých věcí na tomto fóru a odmítání řešení města a po pokusech dále,ale po smazání a prozrazení Velamen jsem se chovala mírněji.
Mazali po mne vše,co jsem kam napsala.Tudíž jsem psala do deníčku.Definice deníčku je takováto: Původní účel je zachovat vzpomínky.(Zachovat vzpomínky na to,jaká jsme „chudinka“ a jak si na to tak ráda hraju,jak si mnozí myslí…)Můžete do něj psát vše, co Vás napadne. Pozor ale, pokud bude Váš zápis porušovat Ústavu MM, bude smazán.A aby jste nezapomněli,tak tady máte ústavu:
Ústava Města Mrtvých (těchto stránek)


Preambule:

My, občané Města Mrtvých v Čechách, na Moravě a ve Slezsku, věrni všem dobrým tradicím tohoto webu, odhodláni budovat, chránit a rozvíjet Město Mrtvých v duchu nedotknutelných hodnot lidské důstojnosti a svobody jako web rovnoprávných, svobodných občanů, kteří jsou si vědomi svých povinností vůči druhým a zodpovědnosti vůči celku, jako web, založený na úctě k lidským právům a na zásadách občanské společnosti, odhodláni společně střežit a rozvíjet zděděné hmotné a duchovní bohatství, prostřednictvím svých zvolených zástupců přijímáme tuto Ústavu Města Mrtvých.
Hlava první: Vše v jednom

1. Zveřejněné texty nevyjadřují názory autora webu.
2. Za obsah a správnost příspěvku odpovídá jeho autor.
3. Město Mrtvých (dále jen MM) nenese žádnou odpovědnost za vzniklé škody zveřejněnými příspěvky.
4. Přidáním příspěvku do korektury autor souhlasí s úpravami a opravami chyb korektorem a další manipulací (např. uvádění ukázek za účelem propagace MM atp.). Na zveřejněné příspěvky se tudíž vztahuje autorský zákon!
5. MM si vyhrazuje právo použít jakýkoliv text zveřejněný na MM ke své propagaci.V případě, že bude příspěvek použit k propagaci MM, zavazuje se MM, že se o tom pokusí informovat jeho autora.
6. Sprava MM má právo smazat příspěvek, pokud:
- nabádá k fanatizaci (např. teroristický útok, volba určité strany,...),
- příspěvek propaguje/inzeruje/prodává určitou věc,,
- svým obsahem porušuje zákony ČR nebo Ústavu MM
- jeho obsah neodpovídá jeho umístění (vis. FAQ)
7. MM neposkytne za žádných okolností informace(IP adresy, apod.) třetí osobě!
8. V případě změny Ústavy MM je MM povinné informovat o této změně návštěvníky.
Ústavu přepracoval Natir se svolením správce Města Mrtvých – Midgarda
Pokud vím,není zde nic o tom,že nelze kopírovat rozhovory z icq a z pošty.Dále bych se vyjádřila k tomu,že porušuji Všeobecnou deklaraci lidských práv a svobod:
čl.12:Nikdo nesmí býti vystaven svévolnému zasahování do soukromého života(pozn.:zasahování do deníčku,nařčení z údajně přetrvávajícího alkoholismu a nařčení z toho,že dám každému-výraz „dejna“ a zpět k Akashe von Carstein-nebylo to zasáhnutí do soukromého života vzhledem k tomu,že o tom sama veřejně mluvila na fóru),do rodiny,domova nebo korespondence(pozn:A není zasahování do korespondence,když zasahují do soukromí tím,že si přeposílají texty z icq..?a ten druhý o tom neví…Přitom v deníčku o tom ví…Aspoň v tom je to správně vyřešeno..),ani útokům na svou čest a pověst (útok na čest a pověst na administrátorském fóru viz výše).Každý má právo na zákonnou ochranu proti takovýmto zásahům nebo útokům.
Čl.18:Každý má právo na svobodu myšlení,svědomí a náboženství;toto právo zahrnuje v sobě i volnost změniti své náboženství nebo víru,jakožto i svobodu,projevovati své náboženství nebo víru,nebo společně s jinými ,ať veřejně(Názor Ikaryho na mne ani nikoho jiného jsem nesmazala,když jsem byla správce

alt
nikolka • Bludička 15.5.2007 00:15

tak už to aspon trochu chápeš.....

alt
urbaja • Zloděj 15.5.2007 00:07

no já vím už docela dost, i když ne zdaleka všechno...
SPRÁVCI: co udělala konkrétně vám, kteří jste proti ní?
a proč jste mazali její zpovědi? nepatřily do zpovědnice? tak proč nesmažete celou zpovědnici? nepatří tam skoro nic

alt
nikolka • Bludička 14.5.2007 23:57

to by bylo moc hezký to napravit, jenže jejich vztahy to absolutně nespraví...nic by to nezměnilo....

alt
urbaja • Zloděj 14.5.2007 23:53

jak by to mohlo být horší? Velamen je smazaná, její vztahy se správci jak se zdá nejsou moc dobré... proč to nezkusit rozumně napravit?

alt
nikolka • Bludička 14.5.2007 23:50

myslim, že by to stejně k ničemu nevedlo...možná by to pak bylo ještě horší...

alt
urbaja • Zloděj 14.5.2007 23:48

potom se to nikdy nevyřeší

alt
nikolka • Bludička 14.5.2007 23:47

nemam právo to tady vytahovat...

alt
urbaja • Zloděj 14.5.2007 23:45

za co všechno? tak to tady napiš... nebo ty Velamen... ať to ví všichni

alt
nikolka • Bludička 14.5.2007 23:43

jenže oni jí kritizovali za všechno, nejde jen o tohle...

alt
urbaja • Zloděj 14.5.2007 23:39

ale když to bylo v rozporu s něčím... nevím jestli přímo s ústavou nebo čím... tak se potom nemůže divit, že ji za to kritizovali... a to je začarovaný kruh... oni ji kritizovali, ona se jim za to "pomstila" a pořád dokola...

alt
Lilith von Carstein • Turista 14.5.2007 23:38

rovokovala jsem úmyslně....Ano,ale nikdo mi nemůže brát mé právo a cenzurovat vše co kam dám...A tak aspoň deníček mělo být mé území...Jak by se tobě líbila cenzura deníčku?A vůbec mazání všeho co kam napíšeš?Hmmm?To by mě zajímalo!
Ano....Jasně...A proč bych to jako dělala?
Jasně...

alt
nikolka • Bludička 14.5.2007 23:35

no upozornil...jenže ona neni z těch, že když jí někdo něco řekne, tak to udělá...má svojí hlavu, svuj cíl a za nim si jde...a nenechá si od nikoho do toho kecat...

alt
urbaja • Zloděj 14.5.2007 23:33

stejně co? to já taky nevím, ale když ji na to někdo upozornil (vím z toho co jsem slyšel), tak měla přestat...

alt
nikolka • Bludička 14.5.2007 23:29

tak tohle vážně nevim...možná chtěla...ale stejně...

alt
urbaja • Zloděj 14.5.2007 23:26

v tom máš pravdu... ale proč to teda zveřejňovala? mi to připadá, že chtěla provokovat úmyslně... ale nechci jí křivdit

alt
nikolka • Bludička 14.5.2007 23:25

no to asi neměla..ale nadruhou stranu to byl její deníček...a do toho by jí nikdo neměl mluvit..záleží na ní, co si do něj napíše...

alt
urbaja • Zloděj 14.5.2007 23:23

a proč tam psala třeba soukromé rozhovory z ICQ nebo odjinud? měla to dovoleno od těch lidí?

alt
nikolka • Bludička 14.5.2007 23:21

je to muj názor..ale přijde mi, že neustále řeší Velamen..možná je to omletý téma, ale je to tak..vem si jenom, když něco napsala do deníčku.. jim se to nelíbilo, tak to bylo pořád..

alt
urbaja • Zloděj 14.5.2007 23:18

nikolka: řekni mi co pořád dokola řeší... já to nevím

alt
nikolka • Bludička 14.5.2007 23:12

naprosto s tebou souhlasim....upozorňuju předem, že to neřikam jenom kvůli tomu, že Velamen je moje kamarádka, aby to tady pak zase někdo netvrdil...město už prostě neni jako dřív..tihle povedení správci to tady vedou do háje...je sice pravdou, že mají s tim hodně práce, to nemůžu popřít...ale neustále řeší jedno a to samý dokola, a ke všemu nedokážou říct ani pořádnej důvod...kde je to starý město, kde si všichni chtěli pomáhat, kde všichni stáli při sobě???zkuste se nad tim zamyslet...podívejte se zpátky a na to co je tu ted??samý hádky, všichni dou proti sobě...a tak by to nemělo bejt...

alt
urbaja • Zloděj 14.5.2007 22:44

zkus si dělat správce... já neznám všechno co to obnáší, ale věřím že to není tak lehké jak se zdá... a proč je Velamen pořád kritizovala a provokovala? a nechtěla se rozumně domluvit... já osobně proti ní nic nemám, ale zkus si představit jak by to vypadalo, kdyby tady všichni dělali to co ona...

Přihlášení
Náhodné moudro a přísloví
Kdo viděl nynější, viděl všechno: i co se od věčnosti dálo, i co se donekonečna bude dít.Neboť všechno dění je stejnorodé a stejnotvárné. (Marcus Aurelius)

FAQÚstava MěstaKontakt

Na tento web se vztahuje autorský zákon platný na území České Republiky v plném znění.
Dále také tzv. Ústava Města Mrtvých ©