alt
Anonymní • Turista 7.5.2007 14:41

Posledni dobou se citim nejak divne...porad citim pocit viny za neco, ale zaboha netusim za co, kdyz si jdu zapalit, tak mam ten pocit viny uplne nejvetsi, nevim, proc to tak je, asi proto, ze, jak jsem tu uz psala, tak se se mnou rozesel kluk, je to dlouha historie, ale ja se z toho potrebuju vypovidat a doufam, ze se najde nekdo, kdo si to precte a pochopi me. Asi tak pred rokem jsem se na jednom nejmenovanem chatu v jedne nejmenovane mistnosti seznamila s jednim klukem, jeste na chatu jsme se do sebe zamilovali a tyden na to jsme se sesli, u me babicky v Boskovicich, ja jsem z Prahy a on byl z Vyskova, to je od sebe celkem daleko a tak byly Boskovice idealni misto. Po 15 minutach, co jsme se videli, jsme uz vedeli, ze patrime k sobe a byli jsme do sebe strasne moc zamilovani, 14 dni na to prijel on za mnou do Prahy a ja jsem ho predstavila svym rodicum, tem se zdal v pohode a slusnej, tak jsem byla rada. Toto se stalo v unoru, pak to bylo uplne idylicke, bez hadek, psali jsme si na chatu, kdyz jsme prave nebyli spolu a muj kluk dostal napad, ze bych mohla prijet za nim, do Vyskova. Tak jsem prijela a on me predstavil svym znamym, rodine...a s jednim tim jeho znamym jsme se jednou zamkli v pokoji, kdyz kluci hrali nejakou hru pres sit a ja jsem se tam s tim znamym zamkla a psali jsme memu klukovi vzkazy, jako ze jsme tu spolu a coze to budeme delat a tak, ale v pohode, vsechno jenom tak v legraci. Potom jsme si sli ke hrbitovu zapalit a ja jsem dostala napad, ze bych si lehla k memu klukovi na klin, abych nemusela sedet na zemi, ale on z buhvijakeho duvodu nechtel a tak jsem si lehla k tomu znamemu, ten rekl memu klukovi, at se podiva ,,tamhle na ten les a na ty ptaky'', on se podival a znamy me zacal hladit po ruce, muj kluk se otocil a tu ruku mu sundal, ale on me stejne hladil, tak jsme pak sli domu a rozloucila jsem se s tim znamym tak, ze jsem mu dala pusu (na pusu), ted mi na tom neprijde nic spatneho, ale tenkrat, trpela jsem strasnym pocitem viny, ze jsem si vubec dovolila dat pusu nekomu jinemu, nez jemu, i kdyz jen kamaradskou a on mi to taky vycital...s tim znamym jsem se bavila na chatu a dokazali jsme spolu prokecat dlouhe hodiny...pak se stalo to, ze sestra meho kluka dostala zapal plic a zrovna mela jet s tridou toho meho do Francie, on mi hned volal a misto ni jsem jela ja...ten znamy tam byl taky, protoze oni dva byli spolu ke v jedne tride...hned pri ceste se mi v hlave vsechno zblaznilo a chtela jsem od nej pusu...protoze bylo horko, tak jsme si skoro vsichni sundali tricka a on taky, ja jsem mu to tricko sebrala a rekla jsem, ze mu to dam jen za neco...chtela jsem pusu a tak se taky stalo a malinko jsme to protahli a ten muj to vsecko videl...potom jak jsme dojeli do Francie, tak jsme vzdycky vecer chodili kourit a tak jsme se nejak nenapadne dotykali pod stolem a tak, jednoho dne se stalo to, ze ten znamej se trosku vic napil vina a nejak zase chtel on ode me pusu a dodnes se dohadujeme, kdo ze to o tolik protahnul, ze uz to nebylo jen nevinne polibeni...muj mladej to nastesti nevidel, ale ja jsem mela hrozne vycitky a tak jsem se mu k tomu, sotva pul hodiny potom, co se to stalo, priznala...bylo mu to hrozne lito a mne taky, chtel se se mnou rozejit, ja jsem plakala a ze ho miluju a tak jsme se udobrili a bylo to vsechno v pohode....ale druhy den rano byl na me nejaky divny a odtazity a ja jsem duvod tak nejak tusila...a taky ze jo, dozvedel se od kamosu nejake podrobnosti ze vcerejska. Tak jsem se mu to snazila nejak rozumne vysvetlit, ale on ze si to musi nejak nechat projit hlavou...tak jsem se pul hodiny zmitala v nejistote a on mi pak rekl, ze beze me nemuze byt a obejmul me...pak bylo vsechno v pohode a jeden vecer jsme trosku blbli s tim, ze se jako ,,vezmeme'' tak oddavajiciho nam delal co cert nechtel ten znamej...po ,,obradu'' sel mladej pro cigara a my jsme s tim znamym osameli....libali jsme se a az do te doby, nez mladej prisel, jsme se drzeli za ruce...doted to vime jenom my dva. Pak uz nam to ve Francii koncilo a my jsme uz meli sbaleno a kourili jsme za jednim karavanem, kde byla jedna stara pani a ta na nas zacala strasne rvat, co ji tam kourime a vrazila tomu znamemu do ruky kos na odpadky, kde byly vsechny mozne krabicky od cigaret a ten kos byl jeji, aby ji ho vynesl...ja jsem se nepozorovane ztratila a sla jsem za nim, ty popelnice byly na takovem odlehlem miste...a tam jsme se libali, dlouze, krasne...uz jsem necitila zadne vycitky, jen to, ze delam dobre...pak se slo naposledy na plaz a on se nejak dlouho prevlekal z plavek...zase jsem se nepozorovane ztratila a potkala jsem ho, nemuseli jsme rikat ani slovo a obema bylo jasne, kam pujdeme a co se tam bude dit. Zase ty popelnice. Cesta zpatky probehla tak, ze jsme si spolu porad povidali a tak...jak jsme dojeli do Vyskova, tak jsme sli vecer do irske, jeste s par kamoseme, a dlouze jsme se loucili, objimali jsme se, nic vic jsme nemohli, krom pusy, jedne, protoze u toho byl mladej. Pak jsme si psali na xchatu a jednoho dne mi rekl, ze me miluje, coz jsem mu verila, protoze kvuli tomu, aby si se mnou popovidal a rekl mi to, jel v desti za svoji mamkou do prace...rekla jsem mu, ze ja jeho taky, protoze to tak bylo...pak jsme se dlouho nevideli, a kdyz jsme se zase v lete o prazkach videli, byla jsem zrovna venku s mladyho sestrou, tak byl jiny, cizi, odtazity a vubec se ke mne nechoval tak, jak jsem ho znala...pak jsme si tak nejak porad psali na chatu a na icq, ale uz to nebylo tak uplne ono...v zari jsme byli s mym klukem u nas na chalupe a bylo to vsechno krasny a ja jsem uz nevydrzela a rekla jsem mu o tom, co se stalo u tech popelnic...byl hrozne zklamanej a rekl, ze nevi, jestli me ma jeste rad...ale bylo to v pohode...nastesti jsem mu rekla, ze to u tech popelnic bylo jen jednou. Mezitim si ten znamej nasel holku, po tydnu se s ni nastesti rozesel a ja jsem byla rada...Abych nezapomnela, podvedla jsem mladyho jeste jednou, v lete na tabore s jednim klukem, moc toho nebylo...o tom se dozvedel, ale v hodne zkreslene a zmirnene verzi, ve ktere jsem ja za nic nemohla. Pak bylo vsechno v pohode, az do vanocnich prazdnin, na ktere jsem jela za mladym a sli jsme do cajovny, s par kamosema...s tim jednim kamosem jsem si sla zapalit, ven a protoze byla zima, tak jsem si k nemu sedla na klin, aby me aspon neco hralo a skoncilo to libanim a necim aji vic...pak jsme sli jeste na kofolu, nekam si sednout a mladej si potreboval skocit pro neco domu, ja jsem si sla s tim kamosem zapalit do krovi...no a ve krovi nikdo nebyal...tak zase neco bylo, pak se to same opakovalo jeste druhy den a pak byl silvestr a ja jsem chtela videt na silvestra toho znameho, z Francie, atd... a tak jsem mu zavolala, ze si pujdeme nekam sednout, ja, mladej, jeho sestra, atd. jenze znamej mel porad nejaky blby kecy a porad si davaly pusy s mladyho sestrou a me to neskutecne stvalo, tak jsem mela spoustu jedovatych poznamek, ktere me potom mrzely, reci typu: jak jsem mohla mit ulet s takovym blbcem, byla to nejhorsi vec, co jsem kdy v zivote udelala, atd. Pak jsme sli do posilovny, k jednomu kamosovi domu a ja ze dam tomu znamemu silvestrovsky polibek, tak jsem mu dala jen pusu, ale chtela jsem vic, jenze kazdou chvili se mohl objevit mladej, tak me ten znamej od sebe odhanel a rikal: Teri, za jinych okolnosti bych se nebranil, ale ted to fakt nejde...
Ja uz jsem mela trochu upito a tak jsem tam objimala vsechny a pak jsme sli domu a kdyz mladyho rodice odesli, ja jsem sla s jeho sestrou ven, venku jsem potkala Adama a objimala jsem ho a plakala, ze chci byt s nim, a proc to nejde, ze se mu omlouvam za ty reci, ktere jsem vedla, ze jsem to tak nemyslela, a ze bych s nim strasne moc chtela byt, on rikal to same, a ja mu rikala, ze jsem se k nemu vzdycky chovala strasne a on ze ne, ze to spis on ke mne a tak, pak me vzal kolem pasu a sli jsme zase do te posilovny...byla tam mladyho sestra s jednim kamosem a zhaslo se...vsichni, co tam byli, tak usnuli, az na me a toho znamyho a mladyho sestru, tu noc se stalo neco, co se stat melo uz davno a ja jsem to tak davno chtela, byla tma a tak padly i zabrany...ale pak jsme uz musely jit domu...pred domem jsem se s tim znamym jeste dlouze rozloucila a sli jsme spat. Druhy den jsem se vzbudila asi tak ve tri odpoledne a mladyho sestra taky...pak vecer jsme sli si sednout na kofolu a ten znamej tam dosel...porad jsme po sobe tak koukali a kdyz me zrovna mladej nevnimal, zeptala jsem se ho, jestli v tom byly nejaky ty city, a on rekl, ze z jeho strany urcite a pak mel takove dvojsmyslne poznamky, napr. hrala pisnicka a on rekl: Ta pisnicka je pekna...a nejen ta pisnicka
Sli jsme domu...a mladyho sestra povida, ze ma zitra sraz s tim klukem z posilovny, zase u nej v posilovne...tak jsem ji rekla, jestli bych se tam nemohla jeste ja videt s tim znamym, ona nebyla proti, i kdyz vedela, ze podvadim jejiho bratra...zavolali jsme znamymu a on souhlasil a ja uz byla nedockava na zitrek...zitrek konecne nastal a my jsme se videli...zase se opakovalo to ze silvestra a doslo i na vyznani lasky... a najednou mi doslo, ze uz musim jet domu, nebo mi ujede autobus...sli jsme domu, mladej celej nastvanej, kde ze to jsme, to jsme mu neprozradili, tak jsme se rozloucili a ja jsem odjela domu...jednou prisel mladej na icq a rekl mi jen ahojky, ja jsem byla nabrousena, v te dobe jsem byla nabrousena porad, protoze jsem se bala, ze se na to s tim znamym prijde...mel me prece pozdravit jinak, nez ahojky, byla jsem jeho laska, jeho vsechno a on o tom uletu nevedel! Tak jsem se snazila byt na nej mila, aby nic nepoznal, ale on mi rekl, ze me ma strasne rad a proto musime od sebe...ja ho PREMLOUVALA, ze ne, ze to prece nejde, ze patrime k sobe....ale stalo se, on odesel z icq a nebral mi telefon a ja jsem zrovna mela jit s tetou vybirat do Ikey skrinku, vubec jsem se na to necitila, ale tak jsem si rikala, tetu mam rada, je pro me neco jak mama,tak to bude dobry, celou cestou tramvaji i metrem jsem brecela a volala kamosce...ona se mnou nemohla mluvit, kdesi byla, ale pak mi zavolala a uklidnovala me, byla jsem rada, ze ji mam a teta me taky uklidnovala, ze se k sobe urcite vratime, ze to chlapi obcas delaji...a ja jsem ji rekla o tech uletech a hned jsem volala tomu znamymu, ze me mladej nechal...on rikal, ze je mu to lito, ze by mel sice byt rad, ze ted bude se mnou, ale ze je mu divny, co tak najednou a ze s nim promluvi...s mladym jsem se pak domluvila, ze mi doveze veci, ktere jsem si u neho nechala a tak dojel a vsechno vypadalo, ze je zase pri starym a ja jsem mu rekla, mela jsem opet upito, ze s nim chci byt do konce zivota...pak jsem sla domu a byla jsem u pocitace a dlouho a on uz mi mladej rikal, at jdu k nemu a ja jsem mu rekla: Proc bych mela, kdyz nejsu tva? On rikal, ze myslel, ze jsem, ze jsem mu to preci rikala...a plakal...
Ja jsem se potom mela sejit se znamym, abych mu oznamila, ze s nim nebudu, ale uz predem jsem vedela, ze se neudrzim a nebudu s nim neco mit...ze ho miluju. Mladymu jsem slibila, ze nic nebude...ale pak, jak znamej dojel do Boskovic, tak jsme se objimali a samozrejme, neco bylo...kdyz odjizdel, byla jsem rozhodnuta, ze s nim chci byt, ze ho miluju a on me taky...ale mladymu jsem to nedokazala rict. Porad mi psal a ja byla odtazita, az mi jednou zavolal a ja mu rekla, ze to nema cenu...byl z toho uplne vedle, nemohl jist, nemohl spat, opravdu me miloval, ja jeho na zacatku naseho vztahu taky, ale pak jsem potkala toho jeho znamyho a vse bylo jinak. Takze, abych nejak skoncila, s tim jeho znamym jsem doted a klape nam to, jsem s nim moc stastna a i kdyz mam nabidky ke vztahu, odmitam je, protoze ho miluju a nikoho jineho a on me taky, vim to.
Takze...to je cely muj pribeh, kdyz k tomu pripocteme, ze moje detstvi nebylo zrovna ok, mam rozvedene rodice, tatu buhvikde, mamka se podruhe vdala, a nevlastni tata je nastesti strasne fajn, tak, divite se mym pocitum viny?
P.S. S mladym se nebavime, on me pomlouva, kde muze, urazel me dost hroznymi slovy a ted me ma v ignoru, aby se se mnou nemusel bavit...no, me stejne nezajima, akorat mi ho bylo lito, za to,co jsem mu udelala...

Prosim vas, prectete si to a napiste na to svuj nazor, potrebuju vedet, jak to vidi okoli, snad jsem to napsala aspon trochu srozumitelne a verim, ze se najdou lidi, kteri si to prectou a pochopi me. Prosim vas.

Diskuse ke zpovědi

Protispamová ochrana
alt
9.5.2007 12:01

Jako tohle já nechápu ... když toho kluka nemiluju tak se s ním snad rozejdu a nezahybám mu s každým jeho známým ... a kdybych já byla ten kluk tak jsem se s tebou už dávno rozešla,rptoože jediný co nesnáším jsou lháři a ti co podváděj ... a myslím,že jsi tomu klukovi musela hodně ublížit ...

alt
blade.girl • Osvícená žena 8.5.2007 18:03

nesoudím tě, ale můj nízor je že si tomu mladýmu dost ublížila...přídem i že na konci se ještě divíš že tě urážel, ale když si vemeš kolikrát si ho podvedla ještě mu to řekla a když se s tbou rozešel bo spíš chtěl tak si mu to rozmluvila apak si ho tak hnusne nechala...no podle me je dobre ze uz máš v citech porádek, ale neměla si s ní být dál když si věděla že chces a milujes znamyho...

alt
Akasha Von Carstein • Lady 8.5.2007 15:59

neodsuzuji tě ale pokud miluješ miluješ srdcem .. a to vela nejde více kluku naraz... skus než poletíš za dalším borcem zjistit jestli se za tou hezounkou tvařičkou skrýva rozum

alt
Iana • Zlodějka 8.5.2007 12:36

Nic méně, máš bod navíc, tak dlouhou zpověď jsem tady ještě nezažila... i když... docela se divím, že jsem se prokousala k jejímu konci.

alt
Iana • Zlodějka 8.5.2007 12:36

Holka, promiň, jsem ráda, že jsi šťastná, ale... Mě je tak trochu líto tebe!

alt
rawen • Upírka 8.5.2007 11:17

Midian:no, promin, asi jsem to pochopila spatne, on tam ale psal doslova "prosli jsme si tim kazdy.."
ale jo, ja to beru, jen jsem vyjadrila svuj nazor, Ty taky, nikomu nic neberu..
Je mi jasny ze je jeste mlada, a ze z toho vyroste (snad), proto jsem tam taky psala at se nad sebou trochu zamysli..

alt
Midian • Upírka 8.5.2007 10:48

rawen: je jasný, že si to neprošel každý, nemusíš hned někoho chytat za slovo Já myslim, že ve 13-15 tohle neni zas tak katastrofickej čin. Jasně, že tohle by se dělat nemělo, s tim naprosto souhlasim, ale v tomhle věku se člověk teprve hledá, nehledí na to tak jako třeba ve 20ti. Prostě neví co chce a zase tolik to neřeší. To je prostě puberta.
Jo, udělala dost ošklivejch věcí, lhala, podváděla a ještě ze sebe chtěla udělat, jako že skoro za nic nemůže, ale aspoň si je toho vědoma a chce se změnit.

alt
majousek • Upírka 8.5.2007 10:42

Ty ses normalni devka...myslis,ze vsichni lide na svete meli statne detstvi??? Tak to ses teda na peknym OMYLU!!! Vymlouvat se na tolhe....to je fakt obhajoba...cohvam se jak dveka,protoze sem mela spatne detstvi...a navic,neprijde mi,ze si ho mela AZ tak spatne,kdyz tvuj otcim,je fajn...zamysli se nad sebou,nebo opravdu skoncis jako nromalni devka...NEchapu,te devce...
jestli ti to dela dobre,se takhlwe kazdemu rozdavat....tak uz bez orpavdu cekat nekde k silnici...tohle je opravdu nechutne. Sice ej to tvuj zivot,ale chtela si slyset nas nazor,tak tady je ten muj... *blijici smajlik* treba se jendou uklidnis...

alt
rawen • Upírka 8.5.2007 09:00

winged_beast: eh.. ne vasichni jsme si touhle fazi OPRAVDU neprosli.. to jako ani omylem.. jsi spadl z visne ne? LOL... to si jako myslis ze kazdy na svete musi podvadet sve partnery? to je to podle Tebe jako prirozeny nebo co? tak ja Ti neco reknu, ne neni to prirozeny, a treba ja si tim opravdu neprosla!

alt
rawen • Upírka 8.5.2007 08:48

Pigggsty: hh, souhlas.. krasne jsi to vychytla..

alt
Pigggsty • Osvícená žena 8.5.2007 06:21

Chceš znát naše názory, takže můj názor je ten, že jsi děvka a doufám, že z toho vyrosteš.

alt
urbaja • Zloděj 8.5.2007 02:20

proč jsi mu říkala, že s ním chceš být, když to tak nebylo??? nevíš co chceš... neudělej to samé i tomu současnému!
ale já vlastně nemám právo do toho mluvit

alt
7.5.2007 23:53

Buď jeden nebo druhý...Ale musí to být ten,kterého miluješ a ne mu jen slepě vyznávat lásku,když moc dobře víš,že to tak není...

alt
Janča • Turista 7.5.2007 23:42

Holka ty se prostě moc žereš Uplně souhlasim s rawen a přidávám že pokud jsi věděla že miluješ někoho jiného tak jsi neměla pokračovat v tom vstahu protože tím podvádíš oba dva Přijde mi jakoby ten text i odpovědi do diskuzí psala malá holka, ještě k tomu dost hloupá Přestaň nad sebou tak dumat. POkud jsi dokázala dělat to co jsi dělala tak už to nespravíš... Zkus s esmířit s faktem že jsi holt kráva

alt
Janča • Turista 7.5.2007 23:38

Holka ty se prostě moc žereš Uplně souhlasim s rawen a přidávám že pokud jsi věděla že miluješ někoho jiného tak jsi neměla pokračovat v tom vstahu protože tím podvádíš oba dva Přijde mi jakoby ten text i odpovědi do diskuzí psala malá holka, ještě k tomu dost hloupá Přestaň nad sebou tak dumat. POkud jsi dokázala dělat to co jsi dělala tak už to nespravíš... Zkus s esmířit s faktem že jsi holt kráva

alt
Midian • Upírka 7.5.2007 22:12

Abych se přiznala já jsem v tvém věku dělala uplně to samé. Nevim jestli toho litovat nebo ne, každopádně chybama se člověk učí. Jinak souhlasim s winged_beast.
Důležité je, že sis uvědomila, cos dělala a snažíš se to napravit.

alt
winged_beast • Turista 7.5.2007 21:12

Vidím to celé jako jednu velkou "hru", řetězovou reakci, padající kostky domina -.. a na začátku byla velká zvědavost a touha zkoumat, dostat se i jinam, než kde jsi zrovna byla...

Každý jsme si takovou fází prošli a je nesmysl házet hned po někom těžké morální kalibry. Já jsem si tím taky prošel, prostě když vstupujeme do pro nás nového světa vztahů a "chození" s někým, tak v první fázi jsme jako skořápka na moři a hází to s náma skutečně drasticky někdy...

Jde o to, aby si člověk z toho vzal nějaké poučení... a zjistil že zraňovat druhé lidi v citech se nemá.

alt
TarjaNw • Farmářka 7.5.2007 20:17

Ja jsem to o tom detstvi napsala proto, jako ze na to nemuzu prestat myslet a to tady nechci rozebirat...ale to je jedno...

alt
rawen • Upírka 7.5.2007 19:48

hm.. nevim co cekas.. ze po tehle Tve zpovedi Te lidi ocisti, reknou Ti ze nemas vinu na tom co se stalo, ze jsi jen obet toho vseho?
co ma byt ten zaver - detstvi jsem taky nemela zrovna ok- to chces byt vtipna nebo co? Boze, to si jako myslis ze proto, ze mas rozvedeny rodice, jsi mela spatny detstvi? ani nevis jaky mas stesti ze MUZES RICT ze Tvuj otcim je fajn.. Kolik lidi, myslis, muze tohle rici? hele, rozvedenych manzelstvi je tuny.. a vsechny deti co jsou z rozvedenych rodin nenarikaji (jen pro zajimavost, moji rodice jsou taky rozvedeny, jeden z rodicu me nesnasi a ztratil o me zajem a nenarikam na kazdem kroku "ach.. jak ja mela spatne detstvi") "mel jsem spatne detstvi" a bla bla.. myslis ze tohle je spatne detstvi? TAK TO JSI NA OMYLU..
Mela by ses zastvait, ted hned.. kouknout na to jak se chovas, jaka jsi a obratit o stoosmdesat stupnu.. protoze to co jsi delala s tema klukama je vic nez sprosty hnusny a neuveritelne podly.. Fajn, beru na vedomi ze jsi jeste mlada.. ale mela by ses opravdu zamyslet, nad sebou, nad vsim.. o mozna se sebou zacit neco delat.. neutapet se ve vsem a neospravedlnovat se.. najit svoje chyby a neco s nimi udelat!
kazdopadne, tahle Tva zpoved, mohla byt i kratsi, jedine co licis je jak jsi mela kluka a jak jsi ho podvadela.. a skoro ho jeste obvinujes.. no rpromin ale to je na me moc..

alt
Aduška • Zlodějka 7.5.2007 18:07

jen tak dál... je třeba si uvědomit co člověk vlastně chce... čeho chce dosáhnout...

alt
TarjaNw • Farmářka 7.5.2007 18:06

Dekuju vim, ze to je to nejhorsi a po pravde, ted se citim jeste hur, kdyz moji vinu uznali i ostatni...uz to asi nenapravim, ale v tomhle vztahu se snazim byt lepsi...snad mi to vyjde, opravdu se snazim a takove chyby uz nedelam.

alt
Aduška • Zlodějka 7.5.2007 18:04

držim palce ať už neděláš další chybu... je to fakt to nejhorší co tomu druhýmu můžeš udělat... ať máš v krvi kolik chceš lihu, pořád je tam nějaký vědomí toho co člověk dělá... zamysli se nad tim ...

alt
TarjaNw • Farmářka 7.5.2007 18:03

to Aduska: ne, odpusteni nechci docilit, protoze vim, ze tohle se odpustit neda a taky vim, ze kdyby tohle nekdo udelal me, doslova bych ho ZABILA.

alt
TarjaNw • Farmářka 7.5.2007 18:00

Diky za vsechny reakce, i kdyz jsou teda vsechny negativni, aspon ja je tak chapu, ale pomuze mi to to tak nejak to rozebrat...musim ale rict, ze mate pravdu,chovala jsem se hrozne a par pres hubu bych nejspis zaslouzila...ale zase na druhou stranu, ja jsem taky jenom clovek a proto delam chyby...z tohohle vztahu jsem se poucila a takovehle chyby uz nikdy nechci delat, proste jsem se z toho potrebovala vypsat, potrebovala jsem to tak nejak dostat ze sebe...

alt
Aduška • Zlodějka 7.5.2007 17:59

jednim slovem: bordel...
tohle už je jen obhajování se...
když jsi to všechno neřešila když tam ten problém byl tak proč by jsi to najednou měla řešit teď?? čeho chceš docílit?? jestli odpuštění, tak tohle jen tak někdo neodpustí... tečka...

alt
TarjaNw • Farmářka 7.5.2007 17:55

Jeste neco: Duvod rozchodu mi byl udan presne takovy: Ty jsi se ke mne nechovala tak, jak jsem ja chtel. Az se budes chovat tak, jak ja chci, muzes se vratit.
Docela me nastvalo, ze muj nevlastni tata, ktery mel byvaleho celkem aji rad, mi rekl, ze jsem byvaleho mela poslechnout a vratit se k nemu! Nj, chlapi...drzi pri sobe
Mati nebyla proti, abych chodila s tim znamym, ale holt nevlastni tata je jeji manzel a tak ji zmanipuloval a ona proti nemu ted je...a taky me stve, ze kdyz mi byl byvalej vracet veci, tak mi vlezl do mobilu a precetl si smsky, ktere mi ten znamy (v te dobe jsme spolu prece tak jako byli, ted spolu chodime fakt, ale v te dobe jsem tak tapala...) psal, nasi me holt vidi porad jeste jako malou a on to nasim vsecko rekl...tohle bylo nase vecne tema: On sice nadaval na moje rodice, jak jsou divni a porad proti nim neco mel, ale chodil k nim si na me stezovat a oni mi pak nadavali, jednou to zaslo tak daleko, ze ja jsem byla u tety a ON zustal s nasima radsi doma!!! a rekl nevl. tatovi, ze je to se mnou fakt hrozny, ze ho vubec neposloucham a ten mu na to rekl, at se se mnou rozejde, pak jsme se vsichni tri strasne pohadali...jeste, omliuvam se za ty vyrazy jako ,,mladej, byvalej, znamej'' ale nechci to psat jmenovite...A kdyz teda byvalej mel porad neco proti mym rodicum, proc jim potom psal, jak je na dne z toho rozchodu, a pak psal me mati, ze ji i nevlastniho tatu mel moc rad? Ja to nechapu a musim to porad resit...mozna, ze toho pisu az moc, ale nutne se z toho potrebuju vypovidat.

alt
Ikary-san • Kněží 7.5.2007 17:45

holka pokud te to nezajima tak proc to resis... nechapu te zahejbas mu kde jen muzes aleporad nechces sni se rozejit...... skus byt obcas fer.. usetris spoustu trapeni... vis nikdy sem na holku nevztahnul ruku ale ty by sis v te dobe zaslouzila prez drzku a to poradne.,.... jenom pamatuj ze vas klapajici vztah vzniknul an sileny opakovany zamerny nevere tak si dej pozor aby ze stejneho duvodu neskoncil...

a k tvemu bejvalemu . pokud rika ze ses devka atd. ma pravdu minimalne ses tak chovala! byl oto od tebe hnusny a bohuzel ma pravo byt takovy jaky je na tebe tedky .......

alt
Aduška • Zlodějka 7.5.2007 17:41

já to pochopila tak, že tě urážel a nadával né ve vztahu, ale až po rozchodu... tady nejde o to jestli tě někdo dokáže pochopit nebo ne... to si člověk musí zažít sám aby to pochopil... ale todle......

alt
TarjaNw • Farmářka 7.5.2007 17:37

No ja jsem tusila, ze zustanu nepochopena a odsouzena, mozna jsem to nenapsala tak uplne spravne a nektere veci jsem vynechala, vim, ze tam vypadam jako nejaka devka...nevim, proc jsem to delala, mozna z touhy po lasce, i kdyz byvaly tvrdil, ze me vazne miloval, ale proc me urazel a rikal mi, jak jsem blba, vsechno pomlouval, u me doma bylo podle nej vsechno spatne, mela jsem podle nej divny rodice (pritom moji rodice ho meli radi a vychazeli mu, si myslim, celkem dost vstric, kdezto jeho mamka se se mnou skoro nebavila), ja vim, ze nejsem bez viny, ale taky si myslim, ze zase tak uplne za to nemuzu.

alt
Aduška • Zlodějka 7.5.2007 17:28

ty voe!! děfče jak ty to vedeš!! sry ale tohodle fakt nejsem zastáncem... todle se prostě nedělá... když už, tak jsi se s nim měla rovnou rozejít a né mít dva najednou... todle mi trochu připomíná nejstarší řemeslo... né fakt takovýdle DUCKS nemám ráda...

alt
monys • Osvícená žena 7.5.2007 17:20

Tak..souhlasim s Gallileou... ono to tak totiž vážně vypadá

alt
TarjaNw • Farmářka 7.5.2007 15:53

Ve svych citech mam poradek, ted uz jo, to snad jde pochopit z toho, co jsem napsala...mozna, ze jsem predtim hledala utechu, ale kazdopadne ted uz nehledam...

alt
Gallilea • Tulačka 7.5.2007 15:48

Udělej si pořádek ve vlastních citech a nehledej útěchu u každého borce, který kolem tebe projde...

alt
TarjaNw • Farmářka 7.5.2007 14:43

Ej, ja to psala tak dlouho, protoze jsem delala prestavky, az jsem byla odhlasena, tato zpoved je moje, ja vim, ze by to mohl rict kazdy, ale proc by si nekdo privlastnoval cizi osud? A navic, ja jsem tu opravdu psala, ze se se mnou rozesel kluk, jak se pise na zacatku te zpovedi...