Váš hlas byl započítán. Nechcete také zpověď okomentovat?
alt
-mz- • Lord 23.1.2007 20:01

Z těchle stránek mám rozporuplný pocit. Na jednu stranu jsou skvělé, protože se zajímají o člověka, který je okolí lhostejný, který potřebuje pomoct (to, že by měl jít spíše k psychologovi neřešme). Na druhou stranu, když si představím, že si nějaká čtrnáctka (nejsem sexista, tohle berte jen jako příklad - i když, přiznejme si, že tohle je asi ten nejtypičtější příklad) tady přečte, jak se někdo řeže žiletkama či jinak si ubližuje, může ji taky napadnout, že je to východisko z jejího jinak bezproblémového života. Snahou zapadnout si zatemní mozek a nebude si třeba připouštět, že má krásný život, ale bude se za sebemenší pič*vinu řezat žiletkama, bude ze svých blbých nálad, které mají i ti nejšťastnější lidi, dělat ohromnou vědu a kdoví, jak by to mohlo skončit...

Nekritizuji vaši práci - jen mám občas husí kůži z toho, jaké by to mohlo mít následky...

Diskuse ke zpovědi

Protispamová ochrana
alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 28.3.2007 14:58

řekla bcyh, že 14 je ještě docela dost:_D vid Lenulko no jasný..vim jak to myslíš a souhlasim (přestože mi je 14 ale už sem si zvyla, že čtrnáctky su braný tza totální vypataný pubertačky) až na to, že ne že BY to MOHLO mít katastrofální následky...ono už má.

alt
Akasha Von Carstein • Lady 20.3.2007 14:07

I když není velká naděje..lepší je pomoci druhému..a když se takto začne chovat ta 14ctiletá pipinka je to její věc a muže si za to sama... lide tady jsou kvuly problémum a je krásné když se někomu podaří pomoci a on muže žít new životem...

alt
27.1.2007 17:35

Mě je 14 a rozhodně se nehodlám řezat, ani kdyby to bylo fakt potřebný, to si můžeš bejt jistej!!!

alt
charlot • Tulačka 25.1.2007 12:07

tak jo my verše jsou na nic je mi 13 řezala jsem se jen pro to že mi bvylo blbě víc jak blbě krvavý obdopí conic nespraví...............

alt
Iana • Zlodějka 24.1.2007 20:13

Většinou se tady snažíme spíš vymluvit, že řezání nějaký smysl má!!!

alt
Klarka... • Zlodějka 24.1.2007 18:14

s tim ze to tu neni pro 13-ti lety holciny nesouhlasim...jak bych taky mohla...me je taky 13... ...me to tady prijde jakoze to je stranka kde se clovek muze vypsat kdykoliv ma naky trable...jedinej clovek co by se podle me mel lecit je ten, kdo se rizne jen kvuli tomu ze o tom tady neco precetl....

alt
24.1.2007 15:41

Jo je to pravda ale každopádně to spíš pomáhá než škodí...věřim tomu že sse tady najdou naivky co si myslej že když se říznou z frajeřiny tak sou kingové a kdo se neřeže tak sem nepatří...???No to s tim věkem...nedá se to všechno házet do jednoho pytle...někdo může mít problémy a bejt dítě někdo může být bez problémů a to v dospělosti nebo ve stáří...stejně tak jako prblémy můžou mít jak černý tak bílý...5ekla bych že tyhle strányk sou pro lidi co maj problémy ale taky pro lidi co chtěj pomoct...Ty co si z toho berou příklad si to snad časem uvědoměj a dojde jim že tady bud nemaj co dělat nebo si to maj srovnat v hlavě

alt
pacettka • Lady 24.1.2007 15:35

všechny 14 letý holčiny nejsou vypatlaný.Ale pokud vim z těhle stránek lze vidět ponaučení z života a taky lze vidět jak si lidé pomáhají

alt
charlot • Tulačka 24.1.2007 10:08

ne přestane vymýšle nějaké rychlo verše jedno poučení pro holky neřezejte jn va to ublizi a neopijejte se soppi se radujte se a milujte se a množte se

alt
charlot • Tulačka 24.1.2007 09:56

krcvave období co nic nespraví a kousek života je fuč ,krvavé období co ona vzala ti jen kousek nad zápětí tak mně zmuč je to kousekta tará plechová linií zachovalou.Veze se po ručče nasledováná druhou bílou......................................

alt
charlot • Tulačka 24.1.2007 09:50

jedno vím jistě .....Připadá mi blbost když se holka řezaj kvůli omu že se nevidějse elna ma třeba japonského gay klubu to jsou jen blbé holkiy com si na něco hrajou co nejsou ale je to jiné když máš problém nikomu ho nechceš říct.....Tak bvezmeš poprvý nůž škrábně tě to a vidíš krev najednou eseš v phodě taky sem si s tím prošla a vím jké to je

alt
charlot • Tulačka 24.1.2007 09:41

no abych řekla pravdu pávě thle stránky se spustou úžasných lidičrk mě opomohla zbavit se závislosti na svých ostrých kámoškách a právě proto budb v pohodě

alt
Lenor • Osvícená žena 24.1.2007 09:36

-mz- Máš v podstatě pravdu. Ale zase na druhou mají i ostatní pravdu. TAk nevím co jiného říct.

alt
1niky1 • Upírka 24.1.2007 09:34

To máš vlastně pravdu,ale netýká se to jen 14letých...

alt
23.1.2007 22:43

no,já bych řekla,že o sebepoškozování se může každá z oněch "husiček" dovědět kdekoliv na internetu..samotnou mě kdysi překvapilo,kolik lze nalézt stránek s touto tématikou,nikdy předtím jsem o něčem takovém neslyšela,nebo možná ano,ale nikdy by mě ani nenapadlo,že to provozuje tolik lidí nebo o tom alespon mluví..nikdy jsem to nezkusila a v plánu to nemám,problémy lze řešit jinak..

alt
23.1.2007 21:56

Bohuzel budes mit pravdu....A nemusi se to tykat 14letych..

alt
-mz- • Lord 23.1.2007 21:34

Vezmu to popořádku - 1. Nikde netvrdím, že všechny čtrnáctky jsou husičky. Netvrdím to proto, že nejsou. A prosím, nesnaž se mi vnutit mé vlastní myšlenkové pochody ano? ;) 2. Člověk, který zde popisuje podřezávání žil, sice potřebuje radu od přítele, ale myslím, že také od psychologa (a abych předešel dalším komentářům z důvodu špatného pochopení - nemyslím to hanlivě, myslím to tak, že je to vážná věc, se kterou odborník udělá víc než přítel). 3. VÍM, že se tomu nedá zabránit, a ani se o to nepokouším, byl to spíše jen takový povzdech mé mysli, myslel jsem, že na to zpovědnice je... 4. Každý člověk je sice individualita, ale přeci jen máme z 99,9 % stejnou genetickou informaci. A můžu soudit podle věku jednoduše proto, že existuje jistý obecný předpoklad, který je léty potvrzován a vyvracen, čímž ovšem netvrdím, že všechny subjekty v tomto kritériu musí vypovídat stejné reakce na vnější podněty. Navíc jsem vzal kritérium poněkud užší, než je oněch 14 let - nalezneš ho mezi řádky - myslel jsem tím skupinu osob...no...husičky :). A konečně za 5. Nechtěl jsem tímto urazit, kritizovat, hodnotit, pobuřovat, zakazovat, donucovat ani vnucovat. Chtěl jsem jen ventilovat mé poněkud pesimistické myšlenky, které momentálně mám. K vyhlídkám mi nepřidalo, že se tu včera řešila tušímže charlot, která měla (má) opravdový problém a chce pomoct, a dneska tu najdu zpovědi typu "hej zamilowala sem se do božího kluka, ale on má rád moji nejlepší kámoszku, kterou já miluju..." - snad pochopíte co tím myslím...

alt
-mz- • Lord 23.1.2007 21:34

Vezmu to popořádku - 1. Nikde netvrdím, že všechny čtrnáctky jsou husičky. Netvrdím to proto, že nejsou. A prosím, nesnaž se mi vnutit mé vlastní myšlenkové pochody ano? ;) 2. Člověk, který zde popisuje podřezávání žil, sice potřebuje radu od přítele, ale myslím, že také od psychologa (a abych předešel dalším komentářům z důvodu špatného pochopení - nemyslím to hanlivě, myslím to tak, že je to vážná věc, se kterou odborník udělá víc než přítel). 3. VÍM, že se tomu nedá zabránit, a ani se o to nepokouším, byl to spíše jen takový povzdech mé mysli, myslel jsem, že na to zpovědnice je... 4. Každý člověk je sice individualita, ale přeci jen máme z 99,9 % stejnou genetickou informaci. A můžu soudit podle věku jednoduše proto, že existuje jistý obecný předpoklad, který je léty potvrzován a vyvracen, čímž ovšem netvrdím, že všechny subjekty v tomto kritériu musí vypovídat stejné reakce na vnější podněty. Navíc jsem vzal kritérium poněkud užší, než je oněch 14 let - nalezneš ho mezi řádky - myslel jsem tím skupinu osob...no...husičky :). A konečně za 5. Nechtěl jsem tímto urazit, kritizovat, hodnotit, pobuřovat, zakazovat, donucovat ani vnucovat. Chtěl jsem jen ventilovat mé poněkud pesimistické myšlenky, které momentálně mám. K vyhlídkám mi nepřidalo, že se tu včera řešila tušímže charlot, která měla (má) opravdový problém a chce pomoct, a dneska tu najdu zpovědi typu "hej zamilowala sem se do božího kluka, ale on má rád moji nejlepší kámoszku, kterou já miluju..." - snad pochopíte co tím myslím...

alt
-mz- • Lord 23.1.2007 21:22

Vezmu to popořádku - 1. Nikde netvrdím, že všechny čtrnáctky jsou husičky. Netvrdím to proto, že nejsou. A prosím, nesnaž se mi vnutit mé vlastní myšlenkové pochody ano? ;) 2. Člověk, který zde popisuje podřezávání žil, sice potřebuje radu od přítele, ale myslím, že také od psychologa (a abych předešel dalším komentářům z důvodu špatného pochopení - nemyslím to hanlivě, myslím to tak, že je to vážná věc, se kterou odborník udělá víc než přítel). 3. VÍM, že se tomu nedá zabránit, a ani se o to nepokouším, byl to spíše jen takový povzdech mé mysli, myslel jsem, že na to zpovědnice je... 4. Každý člověk je sice individualita, ale přeci jen máme z 99,9 % stejnou genetickou informaci. A můžu soudit podle věku jednoduše proto, že existuje jistý obecný předpoklad, který je léty potvrzován a vyvracen, čímž ovšem netvrdím, že všechny subjekty v tomto kritériu musí vypovídat stejné reakce na vnější podněty. Navíc jsem vzal kritérium poněkud užší, než je oněch 14 let - nalezneš ho mezi řádky - myslel jsem tím skupinu osob...no...husičky :). A konečně za 5. Nechtěl jsem tímto urazit, kritizovat, hodnotit, pobuřovat, zakazovat, donucovat ani vnucovat. Chtěl jsem jen ventilovat mé poněkud pesimistické myšlenky, které momentálně mám. K vyhlídkám mi nepřidalo, že se tu včera řešila tušímže charlot, která měla (má) opravdový problém a chce pomoct, a dneska tu najdu zpovědi typu "hej zamilowala sem se do božího kluka, ale on má rád moji nejlepší kámoszku, kterou já miluju..." - snad pochopíte co tím myslím...

alt
23.1.2007 21:04

Aj keď ty temu neuveríš, tak všetky čtrnáctky nejsu husičky...
Tyhle stránky jsou pro lidi, kteří mají problémy... Tyhle stránky jsou pro lidi, kteří potřebují radu od člověka - přítele - a ne od psychologa...
ANO, máš pravdu., tyhle stránky pomáhají, ale škodí zároveň... Ale jak tamu chceš zabránit? zrušit město? Nebo zakázat lidem do 15 - ti let registraci? Nene... já jsem taky ta blbá čtrnáctka, co si může přečíst, jak se někteří řežou a vzít si z toho příklad... Ale pochop jednu věc, kterou opakuju už po sté a to: Každý, každičky člověk, kolem něhož ve dne projdeš je individualita! Neopakovatelná individualita a ne kopie! Proto nesuď dle věku, národnosti či pohlaví... Protože je mi čtrnáct, nemůžeš ode mě očekávat nějakou sociální roli nebo status... To, že si někdo vyloží zpověď sebepoškozujícího se jako inspiraci už není naše vina... Je to vina toho člověka, že se žene k sociálně patologickým jevům vůči sobě samému...

alt
Anup • Významný muž 23.1.2007 20:59

MZ: Nepíšu, že to hrotíš ty, píšu, že to tak vnímám celkově... A můj příspěvek (nepochybuju, že jsi nereagoval na jeho popud) byl odezvou na příspěvky v této diskusi napsané výše... Ne jenom na tvou zpověď...

alt
-mz- • Lord 23.1.2007 20:49

Pardon, ale zkuste si to přečíst aspoň dvakrát, ať skutečně pochopíte, o čem píšu. Nepíšu o tom, že tyhle stránky neplní svůj účel, nepíšu o tom, že nic nedělají, že nepomáhají ani nic podobného. Psal jsem, celkem hodně zveličenou formou, o malém problému, který eventuelně existuje. Máte pravdu, že to hrotím, ale je to forma vyburcování k tématu, nehledě na to, že mám dneska pesimistickou náladu...

alt
Ikary-san • Kněží 23.1.2007 20:40

-mz- opravdu nemnela byt.... tohel je stejna otazka jako jak zakazes 16letymu klukovy se koukat a zajmat o sex a porno ......

neliby se mi ty zpovedi a spol o rezani dvanactiletejch holek.... je to spatne ale myslim ze za to muze neco jineho nez tyhle stranky ... ( utech co sem pisou ) ..... pokdu maj problemexistuje zpovednice.cz

alt
Anup • Významný muž 23.1.2007 20:37

Tyhle stránky mi pomohly. Byl bych nevděčník, kdybych ted měl říct, že neplní svůj účel - mimo to si to ani nemyslím... Ty dvanáctileté, třináctileté - to je imaginární problém, který se podle mě zbytečně zveličuje... Takové zpovědi ignorovat a pak máte klid, protože nikdo takový je nebude mít potřebu sem dávat, když zůstanou bez komentáře... A další věc - opravdu se tady až moooc hrotí, co kam patří... Když se raz za čas objeví ve zpovědnici něco, co tam nepatří, tak se z toho může půlka MM posrat, přitom se zas až tolik nestalo... Navíc - zpovědnici čte 99% MM, tak proč ne?

alt
-mz- • Lord 23.1.2007 20:33

Ikary, jenže jak chceš zakázat něco, co je volně přístupné na internetu? S tim souvisi, jak chceš zabránit dvanáctileté holce aby sem nechodila? P.S. Jestli tam byla nějaká narážka na mě tak ji přecházím...

alt
Ikary-san • Kněží 23.1.2007 20:24

chlapce proto sem nemaji chodit lide co problemy nemaji... to je jedna vec.. a druha tohle opravdu neni pro maly holcicky a chlapecky kolem 12 az 13 let....

alt
-mz- • Lord 23.1.2007 20:22

Já narážel na to že hodně malých holek (odpusťte dámy :) ) jsou téměř všehoschopné...a jak jsem psal, mám prostě čas od času pesimistické myšlenky...a jak jsem psal, cením si těchto stránek, sám se snažím pomáhat... A asi jsem se vyjádřil nepřesně, ale myslel jsem tím hlavně to, že ty holky by mohly takhle řešit problémy, problémy, které jsou úplné banality...

alt
Luciik • Osvícená žena 23.1.2007 20:19

myslim,že ty stránky spíš většině liem pomáhají než ubližují.....a Saša má pravdu sou i iny způsoby jak na sebe upozornit....

alt
SmallAngel • Šlechtična 23.1.2007 20:17

Kdyby to někdo udělal,pak je podle mě cvok. Řezat se kvůli tomu,aby zapadl? Ale myslim,že spíš než z těchhle stránek by to mohla chytnout od jinud. Na etu je spousta debat kde se za to lidi i vychloubaj...

alt
-mz- • Lord 23.1.2007 20:12

Rád tu píšu komentáře a snažím se pomoct, ale někdy prostě myslím na to horší... A samozřejmě, to, co tu píšete, je svatá pravda...

alt
s.a.s.i.k • Bludička 23.1.2007 20:06

kdyby asi jak si chtěl říct to dělaly kvuli zajmavosti, tak rovnou všem řikam že je to pěkna pičovina! upozornit na sebe mužu něčim jinym než blbou žiletkou, sama vim o čem mluvim, ta lidi mějte na pameti že : NEMA CENU SE ŘEZAT KVULI TOMU ABY STE BYLI ZAJIMAVÍ!!!!! SOU I LEPŠÍ ZPUSOBY JAK NA SEBE UPOZORNIT!!

alt
Lahmia • Upírka 23.1.2007 20:06

No je pravda ,že to může být pro někoho odrazový můstek směrem do neznáma.....ale jak už bylo řečeno pokud aspoň někomu pomáhají mají tady být....

alt
Swallow of Sorrow • Osvícená žena 23.1.2007 20:05

jo taky si myslím, a podle mě pomáhají velkému počtu lidí

alt
Aria • Potulnice 23.1.2007 20:02

JAk už jsem dneska někde psala, pokud tyhle stránky pomůžou alespoň jedinému člověku, tak mají smysl.