alt

Dobro a zlo

Názor • 4. 4. 2007

prostě názor

Dobro a zlo… Už jistě minimálně 1000 let se lidé dohadují, co je dobro a co zlo. No, podle mě je to jen úhel pohledu jak tu říkal v komentářích kolega z města. Zabít Hitlera jako malého kluka je to dobro nebo zlo? Odpověď je zlo. Zabít někoho proto, že za 20 let způsobí válku je sice dobrý úmysl ale zlý čin. V dnešní době je těžké rozlišit dobro od zla, ale určitý systém tu je. Dobro funguje na principu VEN. Nezištnost a pomáhání druhým, aniž by jsme někomu ublížili. Držet se zpátky, ale v případě nutnosti vystoupit a chránit slabé, i když nám spíš nakonec vynadají, to je ovšem normální. Není ten co se zavděčí všem. Prostě a jednoduše vše je úhel pohledu. To co se mě zdá špatné, jiným se zdá dobré. Ale úplně v jádru skutků mi musí dát každý za pravdu že např. pustit důchodce sednout je sice banalita, ale dobrý skutek. A to jistě děláme každý z nás, kdo je slušný člověk a ne magor co si hraje na zlého. O hře na zlé ale někdy jindy. Tak jsem tu nacvakal svůj názor a nenadávejte mi.

Diskuse článku

alt
13.4.2007 22:37

Dobro a zlo je jen kus skládačky,který se vychyluje z normálního cítění lidí...Toť vše

alt
Wolume • Osvícená žena 6.4.2007 20:14

dobro....no něco co je dobré pro někoho nemusí být dobré pro ostatní....pro někoho tvoje dobro může být zlo a naopak...nedá se přesně vyjádřit co to je....

alt
Dyi • Lady 6.4.2007 18:50

zlo by nebylo bez dobra a naopak tak to beru já

alt
Sekhmet • Bludička 6.4.2007 18:24

všetko má svoj protipól.. :)

alt
Dorray • Lord • Správce5.4.2007 20:07

Hmmm dobro a zlo jsou velmi relativní pojmy. Už podle toho jak je bereš. Například úplně něco jiného znamená dobro češtinářsky a sociologicky. Sociologické dobro je něco, co je prospěšné, tudíž dobré, pro společnost. Třebas to je, výše zmíněná, vražda Hitlera. Prostě příjde mi to příliš jednoduché. Chybí tomu hloubka a komplexnost... Kdyby ses zamyslel třeba nad tím jak k tomuto tématu lidé přistupují, proč asi zůstalo tak dlouhou dobu nevyřešené a co to znamená pro tebe... Prostě ne-e.

alt
RUSTY • Upírka 5.4.2007 13:03

Kingdigip:No právě woe Každej to ale cítí jinak takže to nelze dělit

alt
Goth girl • Upírka 5.4.2007 12:58

já k tomu nemám moc co říct !!! Všichni tu všechno už řekli !!! za 3 . . . a kdyby byly i mínusy, tak máš mínus!!!

alt
Kingdigip • Poutník 5.4.2007 02:52

Dobro a Zlo se dá dělit a musí se dělit. Problém dnešního světa je, že ho nechce dělit. Nebo možná neumí dělit? Každý přece ve svým srdci cítí, co je dobré a co ne. Lidi chovejte se podle toho co vám radí srdce...

alt
Havrane • Lord 5.4.2007 00:45

Vsichni to tu kritizuji jako uvahu, ja tam jasne vidim napsano nazor. Naucte se cist a pak nekoho kritizujte

alt
5.4.2007 00:39

to neni muj salek kavy je to napsane tak na 3. tema je dobre, ale jinak...

alt
Misiarte • Jeptiška 4.4.2007 19:14

No když nekoukám na smysl tak to bylo takové od ničeho k ničemu

alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 4.4.2007 19:05

není úvaha a už to téma je blbost...
dohromady sii řek akorát, že podle tebe záeží na úhlu pohledu

proč laždej mervomočky musí vyplodit nákej článek kuwa?

alt
Romantica le Racci • Jeptiška 4.4.2007 18:48

*pardon, názor.

alt
Romantica le Racci • Jeptiška 4.4.2007 18:47

nelíbí se mi zakončení že "tak sem tu nacvakal svůj názor a nenadávejte mi"
připadá mi to jako směšná póza autora který se za každou cenu snaží obrátit lidi na svůj názor.
a ta úvaha stály za houby mimochodem.

alt
MissParadox • Potulnice 4.4.2007 15:01

Neexistují hodní lidé...jsou jenom zlí lidé, kteří bojují na různých stranách.

Hmm, chlape, věříš, že tohle tady opakuje dokola skoro každá úvaha? Kdyby ses alepoň nějak lišil... Nic moc, nu, myšlenkově to odpovídá 15letům a dvěma pivům.

alt
4.4.2007 14:14

Jo, všichni zopakujou: ,,Jo, nedá se to dělit", ale že článek je bÝda to už nikdo nenapíše

alt
samota • Významný muž 4.4.2007 13:31

jo,nedá sa to deliť,inák fakt ok

alt
Anup • Významný muž 4.4.2007 12:42

Myslím, že se to nedalo dělit nikdy, protože meč světa má oboustranné ostří...

alt
slzy.w.ocich • Jeptiška 4.4.2007 11:39

souhlas s Rusty, neda se to delit :)

alt
RUSTY • Upírka 4.4.2007 10:12

Dobro a zlo v týhle době snad už ani neexistuje. Je to jeden celek. Podle toho jak se budeš chovat se Ti to bude vracet a je na tobě za co to budeš považovat. Ten názor na Hitlera jsem taky četla a docela s ním souhlasím. Co se týče tý úvahy. Je teda nic moc. To nejhlavnější jsi vlastně jenom opsal a zbytek stojí za nic....
Řekla jsem svůj názor a ty si promysli sám, zda je dobrej či zlej